Vyhlásené obstarávanie

Služby BOZP na roky 2022 - 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dubnica nad Váhom
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317200-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
3. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
3. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

V súlade s ustanoveniami § 22 zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je mesto ako právnická osoba povinné zabezpečiť plnenie si povinností vyplývajúcich z uvedeného zákona, a to prostredníctvom vlastnej oprávnenej osoby alebo dodávateľsky. Nakoľko mesto na tento účel nemá zabezpečené vlastné kapacity, obstaráva tieto činnosti prostredníctvom externého dodávateľa. Činnosti v roku 2022 a 2023 bude dodávateľ poskytovať pre Mesto Dubnica nad Váhom a mestské príspevkové a rozpočtové organizácie, v rozsahu: 1. Vykonávať dozor nad stavom BOZP 2. Bezpečnostno-hygienický dozor na pracoviskách, 3. Posudzovanie fyzikálnych a chemických faktorov pracovného prostredia, 4. Poradenstvo pri vyšetrovaní príčin a spisovaní záznamu o úraze, 5. Spoluúčasť pri prešetrovaní podozrenia na chorobu z povolania orgánom ŠOD, 6. Účasť v komisii pre odškodňovanie pracovných úrazov a chorôb z povolania zamestnávateľa, spracovanie podkladov, 7. Aktualizácia dokumentácie BOZP v zmysle zákona 124/2006 Z.z. a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov. 8. Účasť na rokovaniach s orgánmi štátneho odborného dozoru pri riešení otázok BOZP, 9. Poradenská činnosť v oblasti BOZP, 10. Spolupráca pri analýzach nebezpečenstiev a ohrození, posudzovaní rizík, a vypracovávaní zoznamu poskytovaných osobných ochranných prostriedkov a ich aktualizácii, 11. Vykonávanie kontrol vybavenia pracovísk zdravotníckym materiálom, prostriedkami prvej pomoci, spracovanie traumatologického plánu pre konkrétne podmienky, 12. V spolupráci so zamestnávateľom spracovanie interných smerníc, pokynov, študijných materiálov v rámci riadenia BOZP, 13. Vykonávanie školení z oblasti BOZP, v rozsahu: - nástupné školenia novoprijatých zamestnancov a overenie ich vedomostí (najneskôr do 2 pracovných dní od požiadavky obstarávateľa), - opakovacie školenia zamestnancov a overenie ich vedomostí, - základné a periodické školenia vedúcich zamestnancov a overenie ich vedomostí, - školenie pre určených zástupcov zamestnancov a overenie ich vedomostí, - preškolenie užívateľov služobných motorových vozidiel a overenie ich vedomostí, vrátane preškolenia na zahraničné služobné cesty, 14. Vykonávať poradenstvo pre menovaných zástupcov zamestnancov a komisiu BOZP, 15. Poskytovať odborné stanovisko pri návrhoch technických a organizačných opatrení na odstránenie nedostatkov v oblasti BOZP. Podrobnejšia špecifikácia požadovaných služieb, počet zamestnancov a zoznam objektov verejného obstarávateľa je uvedená v návrhu zmluvy.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.