Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia obecného úradu Soblahov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Soblahov
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
292 736,11
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
29. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia obecného úradu obce Soblahov za účelom zníženia jej energetickej náročnosti. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, emailom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Súťažné podklady budú poskytované výlučne v elektronickej podobe. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, v jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópií na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií, označenú slovom "Kritéria" a osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade získania súťažných podkladov žiadame všetkých záujemcov o zaslanie kontaktných údajov na adresu: identri.sro@gmail.com pre prípad zaslania doplňujúcich informácií, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia akýchkoľvek dokladov a dokumentov je potrebné sa minimálne 1 pracovný deň vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky. Verejný obstarávateľ bude v zadávaní zákazky postupovať podľa § 18 zákona o VO účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 zákona o VO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s § 46 ods. 2 zákona o VO). Pred podpisom sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzavrela a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté v súvislosti s realizáciou zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o vo, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov východ zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov východ sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť v ponuke nahradené aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie predložené uchádzačom podľa § 32 ods. 11 zákona o VO by malo obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.