Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia miestnych komunikácií v obci Ochtiná


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Ochtiná
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
83 223,52
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo osoby poverenej verejným obstarávaním: ABIZ, s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena diela bez DPH
  • 30 % Termín dodania predmetu zákazky vyjadrený v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je SO 01 Ulica Popri kostole - rekonštrukcia jestvujúcej miestnej komunikácie Popri kostole. Navrhované je vykonanie stavebných úprav na komunikácii s vyriešením odvedenia zrážkových vôd z plochy komunikácie v súlade s projektovou dokumentáciou.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, osobne, alebo emailom. Adresa získania súťažných podkladov: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad, abizsro@gmail.com Súťažné podklady budú odosielané výhradne elektronicky - emailom. 2. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 ZVO preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 3. Zmluva o dielo bude účinná len v prípade schválenia finnačných prostriedkov v rámci NFP a schválením procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 5. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 6. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku, resp. kauciu na splnenie zmluvných záväzkov minimálne vo výške rovnajúcej sa 20 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že do 3 (troch) dní odo dňa účinnosti zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude následne prílohou zmluvy o dielo. 8. Verejný obstarávateľ bude v zmysle § 155q ods. 6 ZVO postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31.10.2015 9. Verejný obstarávateľ týmto informuje o prípadnom použití priameho rokovacieho konania, ak nastane situácia v súlade s § 101 ods.1 písm. d) ZVO. 10. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.