Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia kultúrneho domu v obci Trpín


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Trpín
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
115 484,21
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Február 2016
Dátum otvárania ponúk:
25. Február 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Trpín, Trpín 31, 962 44 Litava, kancelária starostu obce.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Celková cena s DPH
  • 20 % Lehota výstavby

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia jestvujúceho objektu kultúrneho domu v obci Trpín, ktorého súčasťou je aj rekonštrukcia vykurovania. V rámci vykurovania je potrebné dodržať tieto technické parametre a skladbu príslušenstva kotla na spaľovanie drevnej štiepky a drevných peliet: 1.Nominálny tepelný výkon kotla je 60kW ( tolerancia -+3 kW) 2.Automatický systém na vyberanie štiepky zo zásobníka o rozmeroch podľa projektu. 3.Kotol pri prevádzke podľa návodu musí plniť emisné limity platné v SR. 4.Svetelné clony alebo ekvivalentný systém zabezpečujúci trvalý dostatok materiálu v šneku horáka aj v prípade kolísania veľkosti - zrnitosti paliva. 5.Turniket alebo iný ekvivalentný systém zabezpečujúci trvalé mechanické oddelenie spaľovacej komory od zásobníka ( nie klapka ani iný podobný systém ktorý nezabezpečí trvalé oddelenie dopravných ciest ). Rozmer turniketu min. 180x200mm vhodný aj pre velkosť štiepky frakcie G50 O-norm M7133. 6.Automatické čistenie spaľovacej komory a výmenníka od popola do zásobníka popola s objemom minimálne 40 l 7.Lambda sonda na sledovanie zbytkového kyslíka 8.Odťahový ventilátor s frekvenčným meničom zabezpečujúci optimálny ťah komína. 9.Sledovanie a nastavovanie vykurovacieho zariadenia cez internet z ľubovoľného počítača cez IP adresu po zadaní užívateľského hesla. 10.Hlásič porúch cez GSM 11.Elektronika na ochranu vykurovacieho zariadenia proti nízkoteplotnej korózií včítane teplotných snímačov 12.Ovládací panel kotla je v slovenskom alebo českom jazyku. 13.Spaľovacia komora s dĺžkou min. 0,8 m umožňujúca spaľovanie aj alternatívneho paliva z biomasy - napr. kusového dreva, odrezkov a pod. s dlžkou min 0,8m. 14.Účinnosť zariadenia viac ako 90% pri nominálnom výkone kotla ako aj 1/3 nominálneho výkonu. 15.Minimálny regulačný rozsah 20% až 100% menovitého výkonu. 16.Automatické čistenie výmenníka tepla umožňujúce nepretržité automatické čistenie aj počas prevádzky zariadenia, bez nutnosti odstávky a vypínania zariadenia pred čistením a počas čistenia. 17.Systém dopravy paliva a vynášania popola odolný aj v prípade občasného výskytu nečistôt a cudzích predmetov ako sú kamene, kov, zemina.

Doplňujúce informácie

A) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby návrh zmluvy o dielo predložil uchádzač ako súčasť ponuky. Tento návrh zmluvy o dielo musí byť vyhotovený v zmysle platnej legislatívy, musí byť parafovaný štatutárnym orgánom uchádzača a musí obsahovať, resp. inými ustanoveniami zmluvy nesmie negovať tieto ustanovenia, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 12. A) Zhotoviteľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie uvedeného sociálneho aspektu, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít, t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, atď. Táto podmienka vyplýva z Metodického pokynu pri zadávaní zákaziek na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác a na poskytnutie služieb pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014 2020, ktorý je Prílohou č.3.5 k Výzve na predkladanie žiadostí o NFP SR 2014 2020. C) Súčasťou uchádzačom predkladaného návrhu Zmluvy o dielo musí byť ocenený výkaz výmer pozostávajúci zo všetkých položiek, prvkov a zariadení tak, ako sú uvádzané vo Výkaze výmer (neocenený), ktorý je prílohou č.2 súťažných podkladov. Súčet všetkých položiek uchádzačom oceneného výkazu výmer bude celkovou ponukovou cenou bez DPH uchádzača. D) Obchodné podmienky uvádzané v uchádzačom predkladanom návrhu Zmluvy o dielo nesmú byť v rozpore s podmienkami verejného obstarávateľa, nesmú verejného obstarávateľa znevýhodňovať alebo mať za následok zvýšené náklady, ktoré verejný obstarávateľ v súvislosti s predmetom plnenia nepredpokladal a nesmú sa vymykať bežným obchodným zvyklostiam. E) Ak bude mať verejný obstarávateľ výhrady k obchodným podmienkam uchádzača uvedených v jeho návrhu Zmluvy o dielo, môže verejný obstarávateľ vyzvať úspešného uchádzača na rokovanie o týchto obchodných podmienkach. F) V prípade, že ponuku predloží skupina dodávateľov a jej ponuka bude úspešnou verejný obstarávateľ vyžaduje, aby jej členovia vytvorili určitú právnu formu z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. G) Zmenu subdodávateľov počas plnenia zmluvy podľa § 34 ods.10 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovuje tieto pravidlá: G1) Dodávateľ je povinný požiadať o zmenu subdodávateľa počas plnenia zmluvy a to minimálne 10 dní vopred pred uzavretím zmluvy o subdodávke. G2) Subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preskúmania splnenia podmienok podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní subdodávateľom. H) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: H1) Neuzavrieť zmluvu ani s jedným uchádzačom v tom prípade, že mu nebude vyhovovať ani jedna ponuka a následne použitý postup zadávania zákazky zrušiť. H2) Zrušiť použitý postup zadávania zákazky na predmet zákazky v prípade, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo. H3) Neprijať ani jednu ponuku v prípade, že predložené cenové ponuky budú vyššie ako je suma finančných prostriedkov určených na realizáciu tejto zákazky a následne použitý postup zadávania zákazky zrušiť. I) Predmet zákazky bude realizovaný len na základe schválenia dotačných finančných prostriedkov príslušným schvaľovacím orgánom v rámci PRV SR 2014 - 2020. V prípade jeho neschválenia sa zmluva o dielo stáva neplatnou dňom doručenia takéhoto rozhodnutia a to bez akéhokoľvek finančného nároku voči objednávateľovi, resp. verejnému obstarávateľovi. J) Lehota viazanosti ponúk je 30.06.2016. K) Nakoľko verejný obstarávateľ zverejnil súťažné podklady spolu s prílohami vo svojom profile na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (https://www2.uvo.gov.sk/profily) vyžaduje, aby záujemca, ktorý si súťažné podklady prevezme z tohto profilu o tom verejného obstarávateľa informoval formou zaslania e-mailovej informácie o tejto skutočnosti a aby uhradil sumu požadovanú za ich poskytnutie. E-mailová informácia musí obsahovať identifikáciu záujemcu (obchodné meno, sídlo, IČO, meno a priezvisko kontaktnej osoby a jej kontaktné údaje), aby verejný obstarávateľ vedel zasielať prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov a údaje o platbe za súťažné podklady. L) V prípade, ak sa technické požiadavky uvádzané v súťažných podkladoch a ich prílohách odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa, aby uchádzač vo svojej ponuke ponúkol ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto požiadaviek: L1) Ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre. L2) Uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy o dielo Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek s uvedením pôvodného názvu podľa prílohy č.2 Výkaz výmer a s uvedením ním ponúkaného ekvivalentu, aby verejný obstarávateľ, resp. ním menovaná hodnotiaca komisia vedel posúdiť, či tento je alebo nie je ekvivalentom.