Vyhlásené obstarávanie

Investície do moderných OZE technológií a stavebných úprav ako forma šetrenia verejných financií


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Pstriná
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
215 440,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
15. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Accelor, s.r.o., Námestie SNP 28, 960 01 Zvolen
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Cena za celý predmet zákazky
  • 15 % Lehota realizácie zákazky
  • 15 % Úspora energie

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zateplenie obvodových múrov, zateplenie sokla, zateplenie stropu nad prízemím, zateplenie podlahy pod prízemím v časti s podpivničením, výmena pôvodných okien za nové plastové, výmena vchodových dverí za nové plastové, výmena vykurovania - zdroj tepla a teplej vody, tepelné čerpadlo vzduch/voda s integrovaným zásobníkom teplej vody, nové rozvody tepla

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sú v plnom znení uverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohto verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ poskytne elektronicky e-mailom súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady v slovenskom alebo v českom jazyku elektronicky e-mailom, poštou, osobne (alebo kuriérom) na kontaktné miesto verejného obstarávateľa (alebo na kontaktný e-mail: otazky.vo@gmail.com). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne obchodné meno, sídlo záujemcu, názov zákazky, adresu pre poštový styk, číslo telefónu a e-mailovú adresu, na ktorú si žiada zaslať súťažné podklady. Súťažné podklady budú poskytnuté výhradne elektronicky (e-mailom). Po doručení súťažných podkladov verejný obstarávateľ požaduje od záujemcu zaslať spätný e-mail, v ktorom písomne potvrdí prevzatie súťažných podkladov. V prípade zaslania žiadosti o súťažné podklady e-mailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. 3. Predpokladaný termín realizácie zákazky je minimálne 30 a maximálne 90 dní. Konkrétnu dĺžku realizácie zákazky stanovuje uchádzač v rámci kritéria č. 3 na vyhodnotenie ponúk. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Zhotoviteľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. 4. V Súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ pri komunikácii a výmene informácii bude uplatňovať §18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. 5. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 6. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj: - na subdodávateľa, v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, - na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, - na každého člena skupiny dodávateľov.