Vyhlásené obstarávanie

Výstavba družobného domu – sídlo neziskovej organizácie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
DRUŽBA SLOVENSKO - UKRAJINA, n.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
181 601,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Apríl 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Local Market s.r.o., Ružová dolina 6, 821 08, Bratislava-Ružinov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky bude realizácia výstavby družobného domu ako sídla spoločnosti neziskovej organizácie v Košiciach. Podrobný opis a rozsah predmetu obstarávania je uvedený v projekte stavby a vo výkaze výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii tohto predmetu zákazky. 2.Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložiť: 2.1.Doklad preukazujúci uzatvorenie poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom uchádzača a jeho subdodávateľov s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo na poistnú sumu 200 000,00 EUR. 2.2 Doklad o zložení finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, alebo doklad o vystavení bankovej zábezpeky v prospech verejného obstarávateľa vo výške 15 % z ceny za dielo uvedenej v čl. V. bod 5.11 a)návrhu zmluvy o dielo vrátane DPH, ktoré budú slúžiť ako kaucia na zabezpečenie záväzku uchádzača na riadne a včasné plnenie povinností uchádzača zo zmluvy o dielo. Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov verejného obstarávateľa uvedených vo vyzve na podpis zmluvy o dielo . Ako variabilný symbol uvedie uchádzač svoje IČO. 3. Obhliadka miesta realizácie zákazky sa pre záujemcov uskutoční DŇA 19.04.2016 O 10:00 HOD NA MIESTE DRUŽBA SLOVENSKO - UKRAJINA, N.O., RÁZUSOVA 49, 04001 KOŠICE-JUH. 3.1 Záujemci o obhliadku sa musia prihlásiť emailovú adresu hlinkova@obstaram.sk do 18.04.2016 do 15:00 hod. 4. V prípade, že úspešný uchádzač pred podpisom zmlúv v lehote podľa § 45 ods .(9) zákona nepredloží doklady alebo dokumenty verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti bude postupovať podľa zákona a predmetných súťažných podkladov (najmä bodu. 36.3.). Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní a jeho osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať ku dňu podpisu zmluvy v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 5.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa , na ktorom verejný obstarávateľ bude uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom v rámci tohto verejného obstarávania.