Vyhlásené obstarávanie

Obnova a revitalizácia NKP Kostola mena Panny Márie v Kravanoch nad Dunajom a vytvorenie múzea v jeho interiéri


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kravany nad Dunajom
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 003 117,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
7. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je stavebné práce na národnej kultúrnej pamiatke. V rámci stavebných prác budú uskutočnené nasledovné činnosti: - zabrániť prevĺhaniu murív kostola v dôsledku cementových omietok a soklov, ich odstránením a sanáciou vysušením murív podľa predom spracovaného projektu odvlhčenia, - odstrániť drevené obklady soklov vo svätyni a lodi kostola, - zabrániť šíreniu drevokazného hmyzu z krovu sakristie výmenou poškodených častí a konzerváciou ostatnej časti krovu sakristie a preventívnou konzerváciou aj ostatných krovou a drevených konštrukcií strechy kostola, - realizovať novú strešnú krytinu - drevený šindeľ, - odstrániť primurovky z druhej polovice 20. storočia na fasádach exteriéru pod dohľadom odborne spôsobilej osoby, na vykonávanie architektonicko-historických výskumov , reštaurátora, alebo odborného metodika KPÚ, - v prípade zásahov väčšieho rozsahu odstrániť podlahu lode a nahradiť ju tehlovou dlažbou, kladenie a rozmer bude určený po výskume. - realizovať úpravu exteriéru podľa zachovaných zvyškov pôvodnej omietky v novej zjednocujúcej vrstve pri dodržaní štruktúry aj farebnosti v etape zodpovedajúcej koncu 18. storočia s možnostou prezentácie starších fragmentov v rozsahu, ktorý stanoví odborný metodik KPÚ, - realizovať úpravu interiéru podľa zachovaných častí pôvodnej omietky z II., III., IV. Etapy s možnosťou prezentovania starších fragmentov v rozsahu, ktorý určí odb. metodik - reštaurovať a prezentovať vybrané staršie architektonické a výtvarné prvky s prezentáciou reštaurovaného originálu - zachovať a prezentovať na pôvodnom mieste vo výraze matnej čiernej mreže okien, Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch a PD

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta . 2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3. V prípade, že sa jedná o skupinu dodávateľov, každý člen skupiny predloží vyhlásenie, ktoré musí byť podpísané osobou oprávnenou konať za člena skupiny, že za predpokladu, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, sa zaväzujú vytvoriť právne vzťahy pred podpisom zmluvy. 4. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. 5. Uchádzač predloží ponuku poštou, kuriérnou službou alebo osobne kontaktného miesta . 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.