Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie energetickej úspory výrobnej haly v spoločnosti METAL CONTAINER, a.s. II.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
METAL CONTAINER a.s.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
103 849,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
28. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kmeťova 26, 040 01 Košice
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 95 % % celková cena diela
  • 5 % % doba realizácie diela

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú stavebné práce v rozsahu modernizácie stavby stavebné úpravy. Cieľom stavebných úprav je zvýšenie energetickej úsporu výrobnej haly formou zateplenia obvodového plášťa kontaktným zatepľovacím systémom a čiastočne strechy s výmenou pôvodných okenných a dverných konštrukcií. Bližšie špecifikované v časti B.1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Každý uchádzač môže vo verejnom obstarávaní predložiť iba jednu ponuku, buď samostatne sám za seba alebo ako jeden z členov skupiny dodávateľov. Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku, tzn. fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá vo svojom mene predloží ponuku vo verejnom obstarávaní, nemôže súčasne predložiť inú/ďalšiu ponuku ako člen skupiny dodávateľov. Verejný obstarávateľ vylúči ponuku predloženú uchádzačom, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. Uchádzač predloží ponuku v uzavretom nepriehľadnom obale, prípadne zapečatenom, zabezpečenom proti nežiaducemu otvoreniu a označenom požadovanými údajmi podľa bodu 19.2 časti súťažných podkladov. Ponuku uchádzač predloží osobne alebo prostredníctvom poštovej zásielky na adresu kontaktnej osoby a v lehote určenej na predkladanie ponúk. Pri osobnom doručení ponuky uchádzačom, verejný obstarávateľ vydá uchádzačovi potvrdenie o jej prevzatí s uvedením miesta, dátumu a času prevzatia ponuky. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku prostredníctvom poštovej zásielky, je rozhodujúci termín doručenia ponuky verejnému obstarávateľovi. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, a to písacím strojom alebo tlačiarňou počítača, perom s nezmazateľným atramentom a pod. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované vo výzve a v týchto súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie týchto dokladov alebo dokumentov, pokiaľ nie je určené inak a musia byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Vzhľadom na skutočnosť, že proces verejného obstarávania podlieha kontrole poskytovateľom Nenávratného Finančného Príspevku, uchádzač predloží ponuku v dvoch rovnopisoch ako originál. Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle §18a Zákona o verejnom obstarávaní predloženie kompletnej ponuky aj v elektronickej forme (na CD) vo formáte pdf. Pri dokumentoch, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša uchádzač. Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom bude uzavretá v lehote viazanosti ponúk, a to najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty podľa § 136 ods. 3 alebo ak neboli podané námietky podľa § 138. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 2 - Energetika, Kód výzvy KaHR21DM1401. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu alebo v prípade, že vykonávateľ pomoci určí verejnému obstarávateľovi pokutu za nedodržanie zákona v procese verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.