Vyhlásené obstarávanie

IKT vybavenie - podpora medicínskych procesov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica na okraji mesta, n.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
53 995,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
20. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka IKT zariadení 25 ks počítačových zostáv vrátane operačného systému s licenciou a kancelárskeho softvéru s licenciou, 2 ks zostáv prenosného počítača vrátane operačného systému s licenciou a kancelárskeho softvéru s licenciou, 1 ks zostavy rádiologickej popisovacej stanice 3 MPix vrátane operačného systému s licenciou a 1 ks zostavy rádiologickej popisovacej stanice 5 MPix vrátane operačného systému s licenciou. Súčasťou dodania IKT vybavenia musí byť aj inštalácia a uvedenie do prevádzky, ako aj dodanie relevantnej dokumentácie (návod na obsluhu, vyhlásenie o zhode a protokol o uvedení do prevádzky). Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 2) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. 3) Zákazka sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v zákazke je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do zákazky a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 4) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO. 5) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO. 6) Osoba podľa §7 si vyhradzuje právo podpísať zmluvu s úspešným uchádzačom až po akceptácii postupov verejného obstarávania zo strany riadiaceho orgánu a po podpise Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku Vybraté zmluvné ustanovenia: 7) Za nedodržanie termínu dodania Predmetu kúpy má Kupujúci voči Predávajúcemu nárok na zmluvnú pokutu vo výške 2 000,- EUR vrátane DPH za každý začatý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty podľa tohto odseku nie je dotknutý nárok Kupujúceho na náhradu spôsobenej škody. 8) Kúpna cena je splatná v lehote 60 dní odo dňa doručenia Predávajúcim riadne vystavenej faktúry na úhradu Kúpnej ceny Kupujúcemu. Táto lehota však nesmie byť kratšia, ako 60 dní odo dňa prevzatia Predmetu kúpy kupujúcim. 9) Predávajúci sa zaväzuje: -poskytnúť orgánom verejnej moci a orgánom pôsobiacim v oblasti poskytovania príspevkov zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky alebo fondov Európskej únie všetku súčinnosť (vrátane súčinnosti potrebnej pre vykonávanie kontroly plnenia podmienok na poskytnutie príspevkov zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky alebo fondov Európskej únie Kupujúcemu na financovanie kúpy podľa Zmluvy). Najmä je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným Predmetom kúpy, prácami, uskutočnenými stavebnými prácami a poskytnutými službami, a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Zároveň je Predávajúci povinný predložiť elektronickú verziu (vo formáte MS Excel) podrobného rozpočtu, taktiež je Predávajúci povinný predkladať v elektronickej verzii každú zmenu tohto podrobného rozpočtu, ku ktorej dôjde počas realizácie predmetu Zmluvy Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby; b) Útvar následnej finančnej kontroly a ním poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ; 10) Predávajúci týmto preberá záruku za akosť Predmetu kúpy, pričom záručnou dobou je doba 24 mesiacov. Rozhodujúcim pre začiatok plynutia záručnej doby je okamih protokolárneho prevzatia Predmetu kúpy Kupujúcim. 11) Predávajúci je povinný v prípade zámeru prenechania časti dodávok Predmetu kúpy subdodávateľom, bezodkladne o tejto skutočnosti písomne informovať Kupujúceho, pričom musí špecifikovať, ktorá časť dodávok Predmetu kúpy bude vykonávaná subdodávateľmi, ako aj špecifikovať subdodávateľov a predmet subdodávky. Okrem uvedeného sa zaviaže , že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade zmeny subdodávateľa je Predávajúci povinný túto zmenu písomne oznámiť Kupujúcemu, pričom nový subdodávateľ musí spĺňať podmienky v zmysle ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predávajúci môže pripustiť subdodávateľa k plneniu dodávok časti Predmetu kúpy až po schválení zámeru prenechania dodávok časti Tovaru subdodávateľom alebo zmeny subdodávateľa Kupujúcim.