Vyhlásené obstarávanie

Budova Obecného úradu – Strečno, stavebné úpravy a zateplenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Strečno
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
104 219,76
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
28. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční dňa 28.04..2015 o 1530h. na adrese: KM Prestige consulting, s.r.o., Javorinská 1751/14, 911 01 Trenčín, Slovenská republika.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce stavebné úpravy jestvujúceho objektu, ktorými dôjde k zníženiu jeho energetickej náročnosti. Stavba za cca 60 rokov svojej existencie prešla viacerými úpravami, ktoré čiastočne zmenili vonkajší výraz stavby (prístavby a nadstavba časti podkrovia). Ostatné úpravy sa realizovali v interiéri budovy. Prevádzkové, spoločenské a administratívne priestory sú na 1. a 2. nadzemnom podlaží. Na 3.nadzemnom podlaží (podkroví) sú služobné byty. Budova je napojená na funkčné inžinierske siete a je vykurovaná z vlastnej plynovej kotolne. Konštrukčne sa jedná o čiastočne podpivničený, štvorpodlažný objekt s čiastočne využívaným podkrovím a so šikmou strechou, s murovaným obvodovým plášťom hr.450mm z keramických tvaroviek s vyľahčeným črepom. Prístavby majú murovaný obvodový plášť z tehly CD-INA hr.375 mm. Stropy sú monolitické, železobetónové. Drevený krov je drevený, tesársky. Okná sú sčasti pôvodné drevené, dvojité a sčasti vymenené v dvoch etapách za plastové s izolačným dvojsklom a za drevené z europrofilov s izolačným dvojsklom. Fasády majú vápennocementové hladké omietky, ktoré sú lokálne narušené. Navrhovaný stav a zdôvodnenie stavby : Súčasný stav obvodového a strešného plášťa budovy nevyhovuje tepelnotechnickým a energetickým požiadavkám a drevené dvojité okná sú už po svojej fyzickej životnosti. Architektonické, výtvarné a funkčné riešenie: Architektonické riešenie budovy zo 50 tych rokov minulého storočia je zachované a celá budova pôsobí dobovo a má charakter sídla obce. Navrhované riešenie zachováva architektonický výraz stavby. Výmena okien dodržuje mierku vonkajších priečelí a ponechá im charakteristické pôvodné členenie. Zateplenie obvodového plášťa povedie len k zmene farebného riešenia a zmene štruktúry vonkajšej omietky. Jednotlivé obalové konštrukcie sa zateplia tak, aby celkový návrh dosahoval požadované normatívne hodnoty pri zachovaní materiálového riešenia fasád a ich pôvodnej plasticity. Uskutočnenie stavebných prác bude v rozsahu podľa výkazu-výmer z projektovej dokumentácie: Budova Obecného úradu Strečno, stavebné úpravy a zateplenie spracovanej Inžinierskou a projektovou kanceláriou INPLAN, Závodská cesta 4, 010 01 Žilina, SR, zodpovedný projektant: Ing. Juraj Staško z 07/2014, zákazkové číslo: 014-660-024 (ďalej v texte spoločne označované aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt), pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohou k súťažným podkladom.

Doplňujúce informácie

1. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 4. V prípade, ak ponuková cena uchádzača vrátane DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom s DPH, môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju. 5. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 6. Ďalšie skutočnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Podmienkou pre poskytnutie súťažných podkladov je predloženie žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi a to najneskôr v lehote uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy (Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov). Súťažné podklady je možné prevziať si aj osobne na kontaktnom mieste uvedenom v tejto výzve: konkrétne na adrese: Obec Strečno, Sokolská 487, 013 24 Strečno, najneskôr však do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2. tejto výzvy u osoby zodpovednej za poskytovanie podkladov, ktorou je Ing. Pavol Albrecht, tel.: 0915 / 432 713 e-mail: info@strecno.sk. Prevádzkové/úradné hodiny verejného obstarávateľa pre potreby tejto súťaže sú: Pracovné dni: Pondelok, Utorok, Štvrtok: 07:30 12:00 a 13:00 16:00 hod. Streda: 07:30 12:00 a 13:00 17:00 hod. Piatok: 07:30 12:00 a 13:00 15:00 hod. Žiadosť o vydanie súťažných podkladov musí byť reálne doručená (stači aj mail, fax) v určenej lehote na kontaktné miesto (t. z.nestačí odovzdať na prepravu, na poštu a pod.). 8. V bode II.3.tejto výzvy (Trvanie zmluvy alebo lehota dodania) je uvedená lehota v mesiacoch (9 mesiacov od zadania zákazky). Tento údaj je však potrebné objasniť na tomto mieste, nakoľko to nie je možné, vzhľadom k prednastaveniu tohto formulára priamo v bode II.3. nasledovne: Odovzdanie staveniska: najneskôr do 15 dní po dni, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom. Začatie prác:V deň odovzdania staveniska. Kompletné ukončenie prác a odovzdanie diela:Najneskôr v lehote do 9 mesiacov po dni odovzdania staveniska* Dátum, kedy nadobudne účinnosť zmluva s úspešným uchádzačom bude uchádzačovi oznámený najneskôr do 3 dní odo dňa, kedy nadobudne táto zmluva účinnosť. *Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že na financovanie tejto zákazky má v rozpočte vyčlenenú len sumu povinného spolufinancovania a v prípade, ak nezíska od poskytovateľa NFP celú požadovanú výšku požadovaných finančných prostriedkov, ale len ich časť, tak platí, že dielo bude realizované po jeho jednotlivých etapách (v závislosti od získavania finančných prostriedkov od poskytovateľa dotácie v ďalších rokoch). Verejný obstarávateľ si teda vyhradzuje právo realizovať dielo v jednotlivých etapách a to v závislosti od toho, akú výšku finančných prostriedkov dostane od poskytovateľa dotácie (nenávratného finančného príspevku), pričom vždy do 30 dní po uzavretí zmluvy s poskytovateľom dotácie (nenávratného finančného príspevku) vyzve verejný obstarávateľ úspešného uchádzača - zhotoviteľa na zrealizovanie ďalšej etapy diela a to v rozsahu podľa získaných finančných prostriedkov a zároveň sa určí aj presná dĺžka realizácie tejto etapy prác v dňoch (podľa harmonogramu prílohy č. 2 k zmluve s úspešným uchádzačom), pričom však súčet dĺžok jednotlivých etáp nesmie prekročiť celkovú lehotu na ukončenie prác a odovzdanie diela (čiže súčet dní jednotlivých etáp nesmie presiahnuť celkovú lehotu na ukončenie prác a odovzdanie diela). Zároveň platí, že v prípade, ak v lehote do 3 rokov odo dňa, v ktorom nadobudne účinnosť zmluva uzavretá medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom nebude zhotovené celé dielo, všetky jeho etapy (a to z dôvodu, že verejný obstarávateľ nezíska nenávratný finančný príspevok/dotáciu vo výške, ktorá spolu s povinným spolufinancovaním bude postačovať na úhradu ceny za celé dielo), tak platí, že zmluva uzavretá medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom v časti záväzku zhotoviteľa zhotoviť dovtedy nezrealizované časti diela etapy zaniká (t. z. toto je rozväzovacia podmienka účinnosti zmluvy uzavretej medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom v tejto časti). Toto ustanovenie však nemá vplyv na tie etapy diela, ktoré už ku dňu, v ktorom nastane rozväzovacia podmienka účinnosti sú hotové alebo sú v štádiu ich realizácie (rozväzovacia podmienka sa týka len tých etáp, ktoré nie sú finančne kryté a preto sa ani s ich realizáciou nezačalo). Úspešný uchádzač bude zhotovovať dielo aj v súlade s harmonogramom výstavby postupu prác, ktorý vypracuje úspešný uchádzač (v súlade s vyššie uvedenými termínmi) a ktorý po schválení zmluvnými stranami sa stane neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o dielo uzavretej medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom ako príloha č.2. Verený obstarávateľ zároveň upozorňuje uchádzačov, že objekt, na ktorom sa majú uskutočňovať stavebné práce, ktorú sú predmetom tejto zákazky je užívaný na bývanie a administratívu a bude tomu tak aj počas zhotovovania diela. Verejný obstarávateľ teda vyžaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ vykonával stavebné práce mimo času nočného kľudu (t.z. mimo času od 22:00 do 06:00 hod.) a tomu prispôsobil aj harmonogram výstavby. 9. Verejný obstarávateľ sa uchádza o nenávratný finančný príspevok. V prípade, ak žiadosť verejného obstarávateľa o získanie nenávratného finančného príspevku bude úspešná, bude zákazka implementovaná v rámci projektu: Budova Obecného úradu Strečno, stavebné úpravy a zateplenie (Spolufinancovaný Environmentálnym fondom) a aj zo zdrojov verejného obstarávateľa (vo výške povinného spolufinancovania). Zároveň upovedomujeme záujemcov o tom, že zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po splnení odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (dotácie) medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie tejto zákazky, s tým že v prípade, ak v lehote do 1 roka odo dňa uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom nebude účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je verejný obstarávateľ (aspoň na časť finančných prostriedkov) a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie tejto zákazky, tak zmluva uzavretá s úspešným uchádzačom zaniká. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť v deň splnenia uvedenej odkladacej podmienky účinnosti. Uchádzač nemá žiadne nároky na náhradu akýchkoľvek nákladov voči verejnému obstarávateľovi v prípade, ak zmluva nenadobudne účinnosť a dôjde k jej zániku v zmysle vyššie uvedeného. 10. V prípade, ak budú naplnené podmienky pre zadanie zákazky uvedené v § 101 ods.1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ informuje, že môže zadať takúto zákazku priamym rokovacím konaním. 11. Osobitná požiadavka na pomoc invalidným občanom a na podporu sociálneho zamestnávania: V zmluve o dielo sa zhotoviteľ musí zaviazať, že ku dňu prevzatia staveniska vytvorí, obsadí a udrží počas celej realizácie diela/každej jeho etapy minimálne 1 pracovné miesto pre invalidného občana s priznanou mierou zníženej schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť viac ako 40%, pričom miesto výkonu práce bude na stavenisku a pracovná náplň bude priamo súvisieť s výkonom predmetnej stavebnej činnosti podľa zmluvy. Túto skutočnosť je zhotoviteľ povinný bezodkladne kedykoľvek počas zhotovovania diela/jeho etapy preukázať objednávateľovi na jeho požiadanie. Porušenie ktorejkoľvek z týchto povinností sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľovi založí nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10.000,- € a aj právo odstúpiť od zmluvy. 12. Pri plnení zmluvy vyžaduje verejný obstarávateľ, aby boli aplikované pravidlá a postupy v zmysle Licencie pre tepelnoizolačné práce alebo pravidlá licencie/dokladu ekvivalentného podľa práva EÚ. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.