Vyhlásené obstarávanie

Lesná cesta JAMNÍK - KOŠARISKÁ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obecný urbariát, pozemkové spoločenstvo Lisková
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
185 889,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Júl 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
13. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ICTUS s.r.o., Murgašova 8, 974 01 Banská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v rekonštrukcii lesnej cesty. Funkčné zaradenie lesnej cesty je určené v súlade s STN 73 6108 Lesná dopravná sieť. Komunikácia je vybudovaná ako lesná cesta 2L 4/30, jednopruhová, obojsmerná s výhybňami. Pre výhybne sú vybraté niektoré vhodné plochy rozšírenej pláne cestného telesa, v súčasnom stave sú výhybne nespevnené. Dĺžka rekonštruovaného úseku 980 m. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla (Príloha A.II) 2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. 4. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta (Príloha A.III). 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 7. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej účinnosti. 8. Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 8.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 8.2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača na zloženie realizačnej záruky (kaucie), t.j. zábezpeky na vykonanie prác, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy. Realizačná záruka (kaucia) bude slúžiť na garanciu vecného, finančného a časového plnenia harmonogramu realizácie, odovzdanie príslušných dokladov a certifikátov, dodržanie kvality diela, odstránenie závad, dodržanie zmluvných podmienok a vymožiteľnosť zmluvných pokút a sankcií. Výška kaucie je stanovená ako 10% z celkovej ceny diela (cena bez DPH). Namiesto zloženia kaucie môže zhotoviteľ predložiť bankovú záruku. Ďalšie súvisiace podmienky ohľadom realizačnej záruky sú uvedené v zmluve o dielo. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy