Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia autobusových zastávok v Bučanoch


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Bučany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
118 936,32
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Jún 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Júl 2015
Dátum otvárania ponúk:
14. Júl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Bučany č. 269, 1. poschodie, zasadačka obecného úradu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Najnižšia cena za zákazku vyjadrená v € bez DPH
  • 20 % Najkratšia lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch od prevzatia staveniska

Opis obstarávania

Spevnené plochy: Zástavky sú riešené ako zastávkový pruh bez fyzického oddelenia. Zástavkový pruh je zložený z odbočovacieho pruhu, účelového zastávkového pruhu,ktorého dĺžka je totožná s dĺžkou nástupovej hrany a pripájacieho pruhu. Nástupištia sú navrhované zo zámkovej dlažby bez škár s priečnym sklonom 2%. Pozdĺžny sklon nástupíšť je zhodný s pozdĺžnym sklonom existujúcej komunikácie. Komunikácia pre peších : Jestvujúca trasa pešieho chodníka sa pri zastávkovom pruhu predĺži a vznikne nástupište. Prvky pre zvýšenia bezpečnosti : nástupište bude vybavené signálnym pásom pre nevidiacich v šírke 0,40 m, ktorý bude vzdialený od okraja vozovky 0,50 m. Oporný múr : Návrh oporného múru vychádza z požiadaviek zväčšenia plochy pre autobusovú zastávku z dôvodu zvýšenia bezpečnosti cestujúcich a potreby stabilizácie svahu. Prístrešok pre cestujúcich je súčasťou koruny oporného múru -Projektová dokumentácia stavby spolu s výkazom výmer tvorí súčasť súťažných podkladov a zároveň opis predmetu obstarania. -Obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že v zmysle § 34 zákona č. 25/2006 Z.z. všetky položky, ktoré sa vo výkaze výmer odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku je možné nahradiť ekvivalentným výrobkom, postupom, alebo materiálom

Doplňujúce informácie

Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona. Komunikačným jazykom je štátny/slovenský jazyk. Na jazyk predkladaných dokladov a dokumentov sa vzťahujú ustanovenia zákona. Na žiadosti o súťažné podklady je zo strany záujemcov akceptovaný aj český jazyk. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie záujemcu u investorov uvedených v zozname ktorí boli so záujemcom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že záujemca svoj záväzok nesplnil riadne a včas, uviedol stavby podľa zákona a stavebného povoleniami, neboli ukončené v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti záujemcu uvádzať pravdivé a úplné údaje. 2. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tomto procese zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Ponuka uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov, bude z vylúčená. 3. Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov podľa §31 zák. č 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy 4. Ponuka musí byť vyhotovená v tlačenej forme v dvoch vyhotoveniach ( jedenkrát originál v tlačenej forme a jedenkrát na CD nosiči ). Súčasťou ponuky bude tiež vyplnený Výkaz výmer v elektronickej forme, ktorý uchádzač prevzal v súťažných podkladoch na CD nosiči . Podpisom a odtlačkom pečiatky spoločnosti uchádzača, ktorý ponuku predkladá, bude potvrdený len ponukový rozpočet v tlačenej forme ako Príloha č.1 k ZoD. Všetky doklady musia byť pevne zviazané a očíslované. Uchádzač vyhotoví zoznam týchto očíslovaných dokladov. 5. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Ponuka musí byť vyhotovená, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. Ponuka vypísaná rukou (perom, tužkou ap.) nebude hodnotená a z ďalšieho vyhodnocovania bude vylúčená. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať prevažne elektronickou formou. Preto záujemca, alebo uchádzač potvrdí prijatie správy od obstarávateľa spätnou správou. V žiadosti o súťažné podklady uvedie záujemca konkrétnu poverenú osobu a jej e-mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v prípade, ak hodnota zákazky - ponuky bude vyššia, ako predpokladaná hodnota zákazky . Ďalšie dokumenty, ktoré uchádzač musí predložiť, ako podmienku účasti vo VS : 1. Vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 2. Vyhlásenie uchádzača o súhlase s podmienkami uvedenými v oznámení o vyhlásenom verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača . 3. V prípade skupiny dodávateľov plná moc zmocňujúca jedného člena skupiny na rokovanie a konanie v mene skupiny podpísané všetkými členmi skupiny. 4. Zmluva na zhotovenie práce je súčasťou súťažných podkladov a obstarávateľ na nej trvá v plnom znení. Cena za predmet zákazky bude konečná a nie je možnosť uzatvárania jej doplnkov. Víťazný uchádzač bude povinný dodržať množstvo, druh a kvalitu stavebného materiálu uvedeného v rozpočte. Uchádzač v predloženej ( a označenej) ZoD vyplní všetky príslušné náležitosti, potvrdí podpisom konateľa oprávneného konať v mene spoločnosti a odtlačkom pečiatky spoločnosti, ktorá ponuku predkladá. Neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy tvorí ponukový rozpočet stavby, ktorý je prílohou č.1 a vecný ,finančný a časový harmonogram realizácie stavebných prác, ktorý je prílohou č.2 . Neúplná ZoD, resp. zmluva s výhradami je dôvodom na vylúčenie uchádzača z tohto procesu verejného obstarávania. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie stavebných prác tak, aby získali všetky informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Obhliadka sa uskutoční dňa 17. júna 2015 so zrazom záujemcov pred budovou OcÚ Bučany č. 269 o 10,00 h. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť danú metódu verejného obstarávania ak : -nastanú okolnosti v zmysle § 46 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.