Vyhlásené obstarávanie

PREVENCIA ŠKÔD NA LESNÝCH POZEMKOCH URBÁRU TERCHOVÁ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Urbár Terchová Pozemkove spoločenstvo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 042 311,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
15. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
15. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie časti ponúk označených ako Ostatné a označených ako Kritéria sa uskutoční na adrese: VOLUMA s.r.o. Shopping Palace Bratislava Cesta na Senec 2/A 821 04 Bratislava, kancelária č. 2 na 1.poschodí.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % Celková cena diela v EUR vrátane DPH
  • 20 % Počet kalendárnych dní realizácie stavebných prác odo dňa prevzatia staveniska.

Opis obstarávania

V lesných pozemkoch Urbáru Terchová v katastrálnom území obce Terchová došlo roku 2014 k rozsiahlym povodňovým škodám. Predmetná stavba napomáha k odstránení týchto škôd a k prevencii pred ich opakovaním. Skladá sa z piatich samostatných lokalít na severných svahoch masívu Pupov v nadmorskej výške nad 900 m n.m. Stavba riešivýstavbu jednoduchých objektov protipovodňovej ochrany v týchto lesoch drobných prekladaných drevených hrádzok (zrubov), opevnenie eróznych rýh a ich odvodnenie kamennými drény na zmiernenie eróznych procesov. Stavebné práce sú rozdelené do 4 lokalít.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom na adrese mariasulekova@agenturavo.sk, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. 3. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile osoby podľa § 7. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu je potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. 4. Uchádzač predkladá osobe podľa § 7 dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5.Osoba podľa § 7 použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. Osoba podľa § 7 nemá k dispozícií finančné prostriedky, ale plánuje ich získať z fondov EÚ. V prípade, ak jej nebudú priznané finančné prostriedky, osoba podľa § 7 si vyhradzuje právo zadanie zákazky zrušiť. 7. Predpokladaný termín realizácie diela je 182 kalenárnych dní odo dňa prevzatia staveniska. 8. Osoba podľa § 7 uzatvorí Zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom s odkladacou podmienkou - po preukázateľnom získaní finančných prostriedkov z fondou EÚ. 9. V prípade ak sa v texte objaví výraz obstarávateľ, je to rovnocenné označenie osoby podľa § 7.