Vyhlásené obstarávanie

Protipožiarna lesná cesta - Charubina


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Redston, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
283 887,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
TEAM AGRO, s.r.o. Komárňanská cesta 21 940 01 Nové Zámky
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Protipožiarna lesná cesta - Charubina - parametre sú uvedené v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Na žiadosti zaslané e-mailom obstarávateľ nebude odpovedať. Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka uchádzača bola predložená v štyroch vyhotoveniach. Dve originálne písomné vyhotovenia, pričom obe originálne vyhotovenia budú obsahovať všetky doklady a dokumenty podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na obsah ponuky uvedených v týchto súťažných podkladoch v origináli alebo ich overené kópie. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Zhotoviteľ berie na vedomie: Zhotoviteľ je povinný do 7 dní od písomného vyzvania Objednávateľa poskytnúť Objednávateľovi finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 25 % z celkovej ceny diela bez DPH ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela podľa tejto zmluvy a jeho dokončenie, kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok vrátane ceny. Finančnú zábezpeku je Zhotoviteľ povinný poskytnúť Objednávateľovi vložením finančných prostriedkov na bankový účet Objednávateľa. Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa tejto zmluvy, ako aj na prípadné dokončenie diela predmetu zmluvy. V prípade riadneho ukončenia zmluvy sa zábezpeka vráti Zhotoviteľovi do 7 dní po odovzdaní a prevzatí diela podľa tejto zmluvy. Ak Zhotoviteľ Objednávateľovi v stanovenej lehote finančnú zábezpeku neposkytne, Objednávateľ je oprávnený od Zhotoviteľa žiadať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1,5 % z celkovej ceny predmetu diela podľa tejto zmluvy bez DPH za každý, aj začatý deň omeškania. Zhotoviteľ berie na vedomie: Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Zhotoviteľ je oprávnený fakturovať dielo až po úplnom zhotovení a odovzdaní diela. Celkovú cenu diela zaplatí objednávateľ až po úplnom zhotovení a odovzdaní diela.