Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia verejného osvetlenia obce Herľany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Herľany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
88 916,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
15. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ing. Milan Filip, Plechotická 1056/58, 078 01 Sečovce.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 90 % Celková cena za kompletný predmet zákazky v EUR bez DPH vyjadrená na dve desatinné miesta
  • 10 % Lehota dodania kompletného predmetu zákazky vyjadrená v kalendárnych dňoch odo dňa prevzatia staveniska

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia verejného osvetlenia za účelom zníženia energetickej náročnosti, zníženia nákladov na údržbu, zníženia prevádzkových nákladov, zvýšenia svetelno-technických vlastností osvetľovacej sústavy. Rozsah stavebných prác: - výmena jestvujúcich svietidiel v počte 54 ks za nové a doplnenie 28 nových svietidiel, - výmena starých rozvádzačov verejného osvetlenia za nové v počte 2 ks, - výmena výložníkov v počte 82 ks, - výmena káblových rozvodov v počte cca 3000 m. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B1 Podrobný opis predmetu zákazky, vo výkaze výmer, ktorý je nedeliteľnou súčasťou a záväzným dokumentom týchto súťažných podkladov pre nacenenie položiek rozpočtu cenovej ponuky uchádzača.

Doplňujúce informácie

(Bod 1) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2015. (Bod 2) Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona. (Bod 3) Predmet tejto zákazky bude spolufinancovaný z Operačného programu Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 2 - Energetika, Opatrenie 2.2 Budovanie a modernizácia verejného osvetlenia pre mestá a obce a poskytovanie poradenstva v oblasti energetiky, Kód výzvy: KaHR-22VS-1501 a z rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky, ani zálohy na plnenie predmetu zákazky. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Splatnosť faktúry je určená do 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. V prípade, že doručená faktúra bude verejným obstarávateľom vrátená dodávateľovi na doplnenie, resp. opravenie, lehota splatnosti takejto faktúry začne znovu plynúť dňom doručenia doplnenej, resp. opravenej faktúry verejnému obstarávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v zmluve nachádzajúcej sa v prílohe súťažných podkladov. Zmluva o dielo nadobudne účinnosť len v prípade úspešného overenia procesu verejného obstarávania Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami, tovarom a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. (Bod 4) Poskytovanie vysvetlenia a iné dorozumievanie (ďalej len "informácie") zo strany verejného obstarávateľa smerom k záujemcom a uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý o ne požiada. Nepretržite súťažné podklady sú sprístupnené v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke ÚVO. (Bod 5) Žiadosť o súťažné podklady každý záujemca adresuje elektronickou poštou na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je: Ing. Milan Filip MSF57_FILIP, Plechotická 1056/58, 078 01 Sečovce, Slovenská republika, e-mail: milan.filip@elauk.sk; Tel.: kontakt: 0905 303 752 v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky. (Bod 6) V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo na e-mailovej adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. (Bod 7) Verejný obstarávateľ upozorňuje, že vyžaduje od uchádzačov predloženie Harmonogram prác, ktorý bude obsahovať časové údaje začínajúc dňom prevzatia stavby až po jej kompletné odovzdanie verejnému obstarávateľovi podľa zmluvy a bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu zmluvy.