Vyhlásené obstarávanie

Úprava toku Dedovka – opatrenia proti povodniam


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Oščadnica
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
320 064,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45246000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Október 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Október 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Oščadnica, Obecný úrad, Námestie M. Bernáta 745, 023 01 Oščadnica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je realizácia protipovodňových úprav v katastri obce Oščadnica spočívajúca v lokálnej sanácii konkrétnych zdrojov splavenia, stabilizácii dlhých úsekov koryta a hlbokých rýh prítokov s výrazným posilnením environmentálneho pôsobenia toku potoka Dedovka. 2. Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: S08 Lokálne zásahy v km 0,700 2,210 S09 Lokálne zásahy v km 2,570 3,580 S10 Stabilizačné zásahy na prítoku E

Doplňujúce informácie

1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk. 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Obhliadka bude pre všetkých záujemcov spoločná a uskutoční sa dňa 01.10.2015 o 10:00 hod. so stretnutím pred Obecným úradom v Oščadnici. Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Škripková, telefón +421 948 285 667, e-mail: oscadnica@velka-raca.sk 4) Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 17 ZVO určuje osobitnú podmienku plnenia zmluvy, týkajúcu sa sociálnych aspektov: Úspešný uchádzač sa zaviaže vytvoriť, obsadiť a udržať počas realizácie stavby minimálne 2 pracovné miesta pre invalidných občanov s priznanou mierou zníženej schopnosti vykonávať zárobkovú činnosť viac ako 40 %. 5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo - upravovať postupnosť zahajovania realizačných prác pri dodržaní konečného termínu prác, - upraviť zmluvný rozsah prác v súvislosti s výškou pridelených finančných prostriedkov, - prerušiť stavebné práce na nevyhnutne potrebný čas z dôvodov na strane objednávateľa za podmienky časovej náhrady. 6) Úspešný uchádzač do troch (3) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo uhradí na bankový účet verejného obstarávateľa výkonovú záruku vo výške 10 % (slovom: desať percent) z ceny diela bez DPH, pre prípad, že úspešný uchádzač nebude plniť svoje povinnosti podľa zmluvy a verejnému obstarávateľovi voči nemu vznikne akákoľvek pohľadávka. Úspešný uchádzač môže výkonovú záruku nahradiť zriadením bankovej záruky v prospech verejného obstarávateľa. Podrobnosti výkonovej záruky tvoria obsah vzoru zmluvy o dielo v Časti D. OBCHODNÉ PODMIENKY súťažných podkladov. 7) Úspešný uchádzač nemá nárok na žiadne finančné zálohy z ceny predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej riadneho doručenia verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ je povinný vyhotoviť faktúru do pätnástich (15) kalendárnych dní odo dňa riadneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky.