Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia rodinného domu na ubytovacie zariadenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
ENERGY PLANTATIONS, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
148 982,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
14. September 2015
Dátum otvárania ponúk:
14. September 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kancelária ComTech s.r.o., K. Thalyho 46/1A, 94501 Komárno.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú stavebné práce na základe projektovej dokumentácie.

Doplňujúce informácie

1. Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa (ComTech s.r.o., K. Thalyho 46/1A , 945 01 Komárno) doručením písomnej žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 09:00 hod. do 12:00 hod. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ, malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. 2. Uchádzač predkladá ponuku v uzatvorenom obale, ktorá bude obsahovať požadované doklady podľa tejto výzvy a súťažných podkladov. Obal musí byť uzatvorený s uvedením náležitostí podľa bodu 10.2 súťažných podkladov. Ponuka sa predkladá poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu: ComTech s.r.o., K. Thalyho 46/1A , 945 01 Komárno. 3. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť preukázané čestným vyhlásením uchádzača. V prípade, ak uchádzač preukázal splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača, bude úspešný uchádzač/uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí vyzvaný na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku. 4. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 5% z ponúknutej ceny (vrátane DPH) ako celok konkrétnej časti, podrobnejšie v súťažných podkladoch. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť v prípade schválenia finančných prostriedkov v rámci žiadosti o NFP ako aj schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom.