Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia školských priestorov Obchodnej akadémie Bardejov – stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obchodná akadémia
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
119 946,47
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. August 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
26. August 2015
Dátum otvárania ponúk:
26. August 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obchodná akadémia, Stöcklova 24, Bardejov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková zmluvná cena za predmet zákazky
  • 30 % Lehota kompletného zhotovenie diela [počet dní]

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je modernizácia školských priestorov na ulici Komenského v Bardejove, ktoré boli pridelené Obchodnej akadémii v Bardejove zriaďovateľom VÚC Prešov za účelom dislokácie školskej prevádzky do týchto priestorov. Vzhľadom na nevyhovujúci technický stav vyčlenených objektov je nevyhnutné vykonať ich stavebné úpravy na zabezpečenie prijateľného školského prostredia pre vyučovací proces. Modernizácia pozostáva z následujúcich stavebných prác: - úpravy povrchov (omietky, obklady z obkladačiek a dosiek, nátery a maľby), podlahy (nivelačné potery, dlaždicové keramické, povlakové plastové a textilné), sadrokartónové podhľady, výplne - vnútorná kanalizácia - vnútorný vodovod - zariaďovacie predmety (školské tabule, kuchynské linky, skrinky) - zdravotno - technické inštalácie (armatúry, vykurovacie telesá, ústredne vykurovanie) - konštrukcie - drevostavby (dvere, prahy) - konštrukcie stolárske (výmena poškodených zárubní) - elektroinštalácia (rozvádzač)

Doplňujúce informácie

2. Ďalšie doplňujúce informácie Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk v originálnom vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne, resp. e-mailom. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, e-mailovú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ zároveň ponúka neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a sprievodnej dokumentácii. Verejný obstarávateľ však odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby alebo z profilu verejného obstarávateľa. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky! Uchádzač predloží ponuku v listinnej podobe (jedno originálne vyhotovenie a jedna kópia totožná s originálom) s uvedením obchodného mena a sídla záujemcu s označením: OA BJ 2015a, PONUKA - NEOTVÁRAŤ, poštou, kuriérnou službou alebo osobne na vyššie uvedenú adresu a v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči, alebo inom elektronickom nosiči tak, že vytvorí jeden súbor vo formáte PDF, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní postúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov (napr. začiernením predmetných údajov). Pod ponukou uchádzača predloženou v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uzavretie zmluvy je viazané na prevod pridelenej finančnej čiastky zriaďovateľom - Prešovský samosprávny kraj na účet verejného obstarávateľa. Podmienkou uzatvorenia zmluvy medzi Objednávateľom (verejným obstarávateľom) a Zhotoviteľom (úspešným uchádzačom) je aj zloženie depozitu 20 % z ponúkanej ceny diela bez DPH na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy, a to pred podpisom tejto zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy na uzavretie tejto zmluvy o dielo zo strany Objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač predložil najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa s platnosťou na celú dobu realizácie zákazky v minimálnej výške zodpovedajúcej zmluvnej cene. Všetky doklady požaduje verejný obstarávateľ v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie. Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právnu formu tak, aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.