Predmetom zákazky je výstavba senníka a spevnenej plochy na samostatnej poľnohospodárskej farme. Senník: dispozícia senníka vychádza z prevádzkových požiadaviek jednoduchá konštrukcia, plne podriadená účelu. Navrhovaná stavba má trvalý charakter a bude slúžiť ako senník. Vstup do senníka je navrhovaný zo severnej strany. Konštrukčne je to jednoloďový objekt, monofunkčný. Pri vstupe do senníka je navrhovaná spevnená manipulačná plocha so živičným krytom. Spevnená plocha: pred objektom senníka je navrhnutá o rozmeroch 10,0 x 15,70 m zo severnej strany objektu senníka. Predmetná plocha bude slúžiť len ako manipulačná plocha pri uskladňovaní a odoberaní skladovanej hmoty. Kryt plochy je navrhnutý živičný ohraničený cestným obrubníkom s napojením na štrkovú prístupovú komunikáciu. Priečny sklon plochy klesá od objektu 2,0%. K manipulačnej ploche je navrhovaná spevnená prístupová cesta, ktorá sa napojí na jestvujúcu asfaltovú cestu na východnej strane farmy, ktorú je potrebné rekonštruovať. Taktiež sa navrhuje zrealizovať spevnené plochy pri jestvujúcich objektoch na farme. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a v ich prílohách v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
(Bod 1) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.03.2015. (Bod 2) Pre účely tejto zákazky je verejným obstarávateľom myslená osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorou v tejto zákazke je: Ján Helmeczi-SHR, Kamenecká 551/23, 076 31, Streda nad Bodrogom (Bod 3) Záujemcom/uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky ani na plnenie zmluvy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona. (Bod 4) Zákazka bude financovaná: z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, z prostriedkov EÚ Pôdohospodárska Platobná Agentúra z vlastných zdrojov obstarávateľa, Na plnenie predmetu zákazky nebudú poskytované finančné preddavky ani zálohové platby. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Splatnosť faktúry je určená do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy nachádzajúcej sa v časti B.2 Obchodné podmienky. (Bod 4) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania súťažných podkladov elektronicky požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdŕžaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. (Bod 5) Úspešný uchádzač bude povinný pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania predložiť nasledovné doklady a dokumenty: a) Harmonogram realizácie diela, ktorý bude obsahovať časové údaje začínajúc dňom prevzatia stavby až po jej kompletné protokolárne odovzdanie verejnému obstarávateľovi podľa zmluvy. b) V prípade ak uchádzač v ponuke uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u navrhovaného subdodávateľa môže overiť na Úrade pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, prípadne ak nie sú tieto údaje verejne dostupné vyžiadaním si dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní od úspešného uchádzača. c) Doklad preukazujúci platné poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím vo výške minimálne 650.000,00 EUR. Náklady spojené s uzatvorením poistenia a predložením všetkých dokladov požadovaných v tomto bode znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. V prípade ak úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy v lehote podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v bode 5 písm. a ) až c) tejto časti VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona o verejnom obstarávaní a súťažných podkladov.