Vyhlásené obstarávanie

Revitalizácia verejného osvetlenia rezidenčnej časti Riadok mesta Malacky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Malacky
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
181 653,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Október 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
19. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
19. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mesto Malacky, Mestský úrad Malacky, Radlinského 2751/1, 901 01 Malacky, miestnosť č. 203 na prvom poschodí Mestského úradu Malacky.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky je revitalizácia verejného osvetlenia mesta Malacky - rezidenčná časť Riadok, s cieľom zníženia energetickej náročnosti. Podrobné vymedzenie stavebných prác je uvedené v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o účasť záujemca predkladá v slovenskom jazyku (s výnimkou českého jazyka). 2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti o účasť. Žiadosť o účasť bude obsahovať obchodné meno, sídlo záujemcu, poštovú adresu záujemcu, predmet zákazky, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu, podpis záujemcu. 3. Záujemci predkladajú žiadosti písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty, alebo iného poskytovateľa služieb prepravy zásielok, alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa. Súťažné podklady si možno vyžiadať aj prostredníctvom e-mailu, na e-mailovej adrese kontaktnej osoby verejného obstarávateľa anna.kubinova@malacky.sk, ak jeho prílohou bude žiadosť o účasť vo formáte pdf, jpg a pod., ktorá bude obsahovať podpis záujemcu a ostatné identifikačné údaje záujemcu podľa bodu 2. 4. Pri vyžiadaní súťažných podkladov prostredníctvom faxu, záujemca musí potvrdiť žiadosť aj písomnou - listinnou formou prostredníctvom pošty, osobného doručenia, resp. prostredníctvom e-mailu priložením súboru vo formáte pdf, jpg apod. na e-mailovej adrese anna.kubinova@malacky.sk, s doručením najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania žiadosti verejnému obstarávateľovi faxom. 5. Verejný obstarávateľ poskytne SP osobne, resp. zašle prostredníctvom pošty doporučene s návratkou. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov, ich verejný obstarávateľ poskytne v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 12.00 hod. Termín osobného prevzatia súťažných podkladov treba u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa dohodnúť vopred. V prípade osobného prevzatia, záujemca uvedie v žiadosti o účasť aj meno osoby oprávnenej na prevzatie súťažných podkladov. 6. Napriek lehote stanovenej na prijímanie žiadostí o súťažné podklady určenej v súlade s výkladovým stanoviskom č. 7/ 2013 ÚVO odporúčame záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí obdržanie súťažných podkladov od verejného obstarávateľa pred dátumom predkladania ponúk a v prípade potreby využitie inštitútu vysvetľovania, resp. aby mali prístup ku všetkým vysvetleniam poskytnutých verejným obstarávateľom. 7. Záujemca môže požiadať v prípade potreby o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, resp. v súťažných podkladoch na adrese verejného obstarávateľa písomnou - listinnou formou prostredníctvom pošty, osobného doručenia, resp. prostredníctvom e-mailu priložením súboru vo formáte pdf, jpg a pod.na e-mailovej adrese anna.kubinova@malacky.sk. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 8. Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, táto nemusí vytvoriť určitú právnu formu k dátumu predloženia ponúk. V prípade, ak sa úspešným uchádzačom stane uchádzač, ktorý je skupinou, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy vyžaduje, aby táto skupina z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi, vzniknuté pri dodávke predmetu zákazky. V prípade, že je uchádzačom skupina, je takýto uchádzač povinný v ponuke predložiť vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou; plná moc bude podpísaná všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. 9. Splnenie podmienok účasti možno v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/ 2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenie (podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou poverenou konať za uchádzača, na základe priloženého splnomocnenia) bude v ponuke uchádzača predložené formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie. Čestné vyhlásenie môže uchádzač predložiť podľa vzoru Príloha č. 8 súťažných podkladov. Čestné vyhlásenie môže mať aj iný formát, z predloženého čestného prehlásenia musí však byť jednoznačne zrejmé, vo vzťahu ku ktorým vyžadovaným podmienkam účasti uchádzač využil možnosť čestného vyhlásenia a že uchádzač spĺňa tieto podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom ku dňu predkladania ponúk. 10. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: *Verejný obstarávateľ bude vyžadovať predložiť od úspešného uchádzača k termínu podpisu zmluvy o dielo (v súlade so znením návrhu zmluvy) platnú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu pri výkone povolania, alebo platné poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške min. 200 000,- € na obdobie počas plnenia zmluvy. *Verejný obstarávateľ bude vyžadovať predložiť od úspešného uchádzača k termínu podpisu zmluvy o dielo (v súlade so znením návrhu zmluvy) harmonogram stavebných prác. 11. Ďalšie požadované doklady a dokumenty, ktoré uchádzač predloží vo svojej ponuke: *Navrhovaný podiel subdodávok, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám - zoznam týchto subdodávateľov a predmety subdodávok, spolu s čestným vyhlásením, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia predmetu zákazky bude spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 (tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy). Ak uchádzač nemá v úmysle zadať vykonanie časti stavebných prác na predmete zákazky subdodávateľom, predloží doklad ako negatívny, t.j. uchádzač v predloženom doklade vyslovene uvedie, že zabezpečenie uvedeného predmetu zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov. (Doklad verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní odporúčame spracovať doklad do vzoru Prílohy č.9 súťažných podkladov. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje. Uvedený doklad bude uchádzačom v ponuke predložený formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie a po uzatvorení zmluvy s úspešným uchádzačom bude tvoriť prílohu č. 5 k zmluve)., *Svetelno technický výpočet podľa vzoru pre jednotlivé vzorové komunikácie podľa stanovených tried svetelnosti (viď Príloha č. 3 časti C- Opis predmetu zákazky súťažných podkladov). Pre potreby overenia, resp. porovnania výpočtov budú verejným obstarávateľom všetky výpočty skontrolované a prepočítané v jednotnom výpočtovom programe (Dialux). Ako doplnok výpočtu je nutné dodat svetelno- technické parametre svietidiel a ich svetelných zdrojov v dátovej (eulumdata) i tlačenej podobe (svetelná vyžarovacia charakteristika s jednotkami), vrátane všetkých náležitostí pre overenie výpočtu, vrátane programu stmievania. Nepredloženie svetelno-technických parametrov svietidiel v dátovej (eulumdata) i tlacenej podobe a požadovaného svetelného výpočtu, resp. predloženie svetelného výpočtu, ktorý bude v nesúlade s príslušnými normami STN EN 13 201 a špecifikáciami uvedenými v časti C- Opis predmetu zákazky súťažných podkladov verejný obstarávateľ vyhodnotí ako nesplnenie požiadavky na predmet zákazky. *Vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty CE a ENEC vydané autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov - na všetky uchádzačom použité svietidlá. Doklady je možné predložiť formou fotokópie, opatrenej podpisom oprávnenej osoby uchádzača. *Katalógové listy na všetky uchádzačom použité svietidlá, ktoré budú obsahovať všetky požadované technické parametre a údaje o svietidle.Doklady je možné predložiť formou fotokópie, opatrenej podpisom oprávnenej osoby uchádzača. 12. Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 100 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s ustanovením § 46 zákona o verejnom obstarávaní. 13. Všetky podrobné informácie o spracovaní ponuky ako i ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a predkladanú ponuku sú uvedené v súťažných podkladoch. V súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní budú súťažné podklady zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke UVO. 14. Číslo právneho postupu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/ 2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov (uvedený ako zákon o verejnom obstarávaní).