Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie kanalizácie v obci Pata - stavebný dozor


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Pata
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 280,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71315300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. December 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. December 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Hlohovecká 103/69, Pata
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú všetky aktivity a činnosti súvisiace s vykonaním stavebného dozoru pre zákazku "Rozšírenie kanalizácie v obci Pata" pre výkon stavebného diela podľa ustanovení § 46b) stavebného zákona: - denné sledovanie spôsobu a postupu uskutočňovania stavby tak, aby sa zaručila bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, riadna inštalácia a prevádzka technického vybavenia na stavbe, odborné ukladanie stavebných výrobkov a hmôt, vhodnosť ich použitia a odborné ukladanie strojov a zariadení, sledovanie vedenia stavebného denníka, - zodpovednosť za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby, za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu a spoluzodpovednosť za dodržanie podmienok rozhodnutí vydaných na uskutočnenie stavby, najmä územného rozhodnutia a stavebného povolenia, - vplyv na odstránenie závad, ktoré na stavbe zistili ak nemožno závady odstrániť v rámci výkonu stavebného dozoru, ich bezodkladné oznámenie stavebnému úradu. Ďalej: - dohľad nad kvalitou realizovaných prác - kontrola vecnosti a úplnosti prevádzaných prác - kontrola skutočne realizovaných prác podľa výkazu výmer - odsúhlasovanie zisťovacích protokolov - vyhotovenie mesačných zápisov z kontrolných dní - sledovanie a odsúhlasovanie zápisov v stavebnom denníku - kontrola zakrývaných prác - kontrola kvality t.j. certifikátov používaných materiálov - spolupráca pri odovzdávaní a prevzatí diela a príprave kolaudačných rozhodnutí Služby, poskytované uchádzačom, budú zahŕňať činnosti súvisiace s kontrolou projektovej a technickej dokumentácie, ďalej dozorovanie vykonávania stavebných prác a manažment zmlúv uzavretých medzi objednávateľom a zhotoviteľom prác.

Doplňujúce informácie

1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e-mailovu) adresu kontaktneho miesta verejneho obstaravatela v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (majdak.enviroprojekt@gmail.com). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny e-mail), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost a jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady. 2. Verejny obstaravatel odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak ziskali sutazne podklady od inej fyzickej alebo pravnickej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko. 3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela, ktory je zriadeny v sulade s § 113 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni. 4. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. 5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne prelozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 7. Uchadzac uvedie v ponuke zoznam subdodavatelov a ich podiel zakazky, ktore ma v umysle zadat tretim osobam, ako aj navrhovanych subdodavatelov a predmety subdodavok a cestne vyhlasenie, ze kazdy subdodavatel splna alebo najneskor v case plnenia bude splnat podmienky podla § 26 ods. (1) a v prípade, ak podiel subdodávky presiahne 50% hodnoty zákazky, musí byť takýto subdodávateľ zapísaný do zoznamu konečných užívateľov výhod. Akukolvek zmenu tykajucu sa subdodavatela je uspesny uchadzac bezodkladne povinny oznamit verejnemu obstaravatelovi, pricom subdodavatel, ktoreho sa tyka navrh na zmenu, musi splnat podmienky podla § 26 ods. (1) zakona o verejnom obstaravani. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 8. Verejny obstaravatel si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky.