Vyhlásené obstarávanie

Diverzifikácia a rozvoj nepoľnohospodárskej činnosti v PD Jahodná


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Poľnohospodárske družstvo Jahodná
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 324 582,79
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. November 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2015
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
LEGAL TENDER s.r.o., Ružová dolina 8, 821 09 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce spočívajúce v vo vytvorení uzavretých plôch, haly na skladovanie poľnohospodárskych produktov s prestavbou nevyužitých, devastovaných budov družstva. Maštale a senník už nie sú v prevádzke. V rámci prestavby jednotlivých budov sa plánuje aj novostavbou pozberovej úpravy, ktorá bude umiestnená na voľnú plochu vedľa senníka. Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla 2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. 4. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta . 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 7. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 8. Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. b) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača na zloženie realizačnej záruky (kaucie), t.j. zábezpeky na vykonanie prác, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy. Realizačná záruka (kaucia) bude slúžiť na garanciu vecného a finančného plnenia harmonogramu realizácie, odovzdanie príslušných dokladov a certifikátov, dodržanie kvality diela, odstránenie závad, dodržanie zmluvných podmienok a vymožiteľnosť zmluvných pokút a sankcií. Výška kaucie je stanovená ako 10% z celkovej ceny diela. Namiesto zloženia kaucie môže zhotoviteľ predložiť bankovú záruku. Ďalšie súvisiace podmienky ohľadom realizačnej záruky sú uvedené v zmluve o dielo. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v súlade s § 45 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle novely účinnej od 01.11.2015.