Vyhlásené obstarávanie

Úprava vodného toku v obci Radoma


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Radoma
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 890 951,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45246000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
14. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
14. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Radoma, Radoma 45, 090 42 Okrúhle
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Stavba" Úprava vodného toku v obci Radoma" je navrhovaná za účelom zachytenia a neškodného odvedenia povrchových vôd v centrálnej časti intravilánu, resp. extravilánu východne od obce Radoma. Pri prívalových dažďoch a jarnom topení snehu dochádza k silnému povrchovému odtoku vody z povodia, ktorá spôsobuje záplavy záhrad a zástavby pozdĺž pozemnej komunikácie III/557014. Projekt rieši reguláciu potoka prehĺbením a spevnením brehov betónovými stenami pri zachovaní koryta (šírky a trasy). Tiež je navrhované prehĺbenie toku pod mostom na miestnej komunikácii a tým zväčšenie prietočnosti. Upravené budú aj potrebné napojenia na ústí prítokov. Návrh rieši aj protipovodňovú ochranu obce. Trasa úpravy toku je vedená v pôvodnom koryte. Na úseku sa nachádza 10 premostení, jedno pod komunikáciou I/73, jedno pod komunikáciou III/557014, 5 ako prístupové mosty k nehnuteľnostiam (výmena existujúcich za nové) a tri sú novo navrhované /umiestnené.

Doplňujúce informácie

1.Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, mailom alebo osobne v pracovných dňoch od 08.00 h do 13.00 h. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, e-mailovú adresu. 2.Verejný obstarávateľ poskytne záujemcom súťažné podklady zaslaním poštovou prepravou alebo si ich záujemca môže prevziať osobne. 3.Pri osobnom prevzatí si záujemca dohodne termín na tel. uvedenom v záhlaví. Spôsob poskytnutia SP uvedie záujemca v žiadosti. 4.Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale upozorňuje záujemcov, že v prípade požiadania o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov a v prípade ich zasielania prostredníctvom pošty, môžu byť súťažné podklady doručené v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, alebo po tejto lehote. 5.Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná zo strany verejného obstarávateľa po kontrole dokumentácie k verejnému obstarávaniu poskytovateľom nenávratného finančného príspevku zo štrukturálnych fondov EÚ a súhlase s financovaním. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP a nebudú pridelené finančné prostriedky. 6.Zhotoviteľ do 10 - tich dní od účinnosti zmluvy poisti celú stavbu na dobu realizácie. 7.Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa