Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia hygienických priestorov v budove MsKS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestské kultúrne stredisko v komárne
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
65 238,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestského kultúrneho strediska v Komárne, Hradná č. 1, 945 01 Komárno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ obstaráva uskutočnenie stavebných prác pod názvom: Rekonštrukcia hygienických priestorov v budove MsKS podľa vypracovanej projektovej dokumentácie. Rekonštrukcia sa delí na nasledovné časti: -hygienické priestory na prízemí pre návštevníkov -hygienické priestory na poschodí pre hostí /pre vystupujúcich/ -hygienické priestory na prízemí pre kuriča -hygienické priestory na prízemí pre upratovačky -hygienické priestory na prízemí pre čašníčky -hygienické priestory na 2.NP pre technikov

Doplňujúce informácie

1.Kompletné súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie a výkazu výmer sú zverejnené v lehote na predkladanie súťažných ponúk na adrese: http://ulozto.sk/x9bKuGMY/sutazne-podklady-rekonstrukcia-hygienickych-priestorov-msks-zip 2.Verejný obstarávateľ na základe žiadosti uchádzača/záujemcu doručenej e-mailom na kontaktnú adresu: tender.msks@gmail.com poskytne prístupové heslo k súťažným podkladom. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým uchádzačom/záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady a Výzvu na predkladanie ponúk, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: tender.msks@gmail.com uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetľovania údajov uvedených vo Výzve, Súťažných podkladoch a iné. V prípade, že uchádzač/záujemca nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii. Písomná komunikácia sa použije iba v prípade problémov pri elektronickej komunikácii. Telefonické dorozumievanie je prípustné len na dohodnutie termínu prehliadky miesta. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah, bude vyžiadané potvrdenie vo vytlačenej forme do troch dní, pričom rozhodujúca bude písomná forma. 3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom vyhotovení, jednej písomnej kópie a jednej naskenovanej elektronickej kópie na CD/DVD nosiči v strojovo čitateľnom formáte PDF za účelom jej zaslania ÚVO podľa § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 5.Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy o dielo zložiť na účet Objednávateľa finančnú zábezpeku na plnenie diela vo výške 5.000,00 EUR ako inštitút zábezpeky na zhotovenie diela predmetu zmluvy a jeho dokončenie, jeho kvalitu, včasnosť a dodržanie ostatných zmluvných podmienok včítane ceny. Uvedenú zábezpeku bude Objednávateľ môcť použiť na hradenie nedorobkov, vád, penále podľa zmluvy o dielo, ako aj na prípadné dokončenie diela predmetu zmluvy. Zábezpeka bude vrátená Zhotoviteľovi do 3 dní od protokolárneho prevzatia diela bez vád. 6.Vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v oznámení použitom ako výzva na súťaž, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázateľne bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote. 7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky. Ak bola predložená len jedna ponuka a verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ nezrušil použitý postup zadávania zákazky, je povinný zverejniť v profile odôvodnenie, prečo použitý postup nezrušil v zmysle § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.