Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia haly na uskladnenie a pozberovú úpravu ovocia a zeleniny.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Starohorská vinárska spoločnosť, družstvo
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
490 756,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
APJ Consulting, Zámocká 3, Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Jedná sa o rekonštrukciu haly na uskladnenie a pozberovú úpravu ovocia. Predmetom projektu je výmena strešného a obvodového plášťa oceľovej haly, ich výplní ( okná , dvere) a komplexná výmena podlahových vrstiev bez zásahu do nosných konštrukcií. Pre uskutočňovanie stavby nie je potrebné predchádzajúce uvoľnenie územia, ako aj prekladanie inžinierskych sietí. Objekt bude napojený priamo na jestvujúce inžinierske siete - (vnútroareálový rozvod elektr. energie). Zvýšenie energetickej náročnosti na odber elektrickej energie sa nepredpokladá. Zároveň sa z rekonštruujú i priestory spevnených plôch okolo objektu.

Doplňujúce informácie

Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca može súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade získania súťažných podkladov žiadame všetkých uchádzačov, resp. záujemcov o zaslanie kontaktných údajov na mail: apjtender@gmail.com pre prípad zaslania doplňujúcich informácií, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia je potrebné sa min. 1 deň vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.