Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia haly na uskladnenie a pozberovú úpravu ovocia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Agro Ladzany s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
480 059,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2014
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom projektu je výmena strešného a obvodového plášťa oceľovej haly, ich výplní ( okná , dvere) , komplexná výmena podlahových vrstiev bez zásahu do nosných konštrukcií a komplexná rekonštrukcia technickej vybavenosti objektu ( ZTI, vykurovania a elektroinštalácie) . Pre uskutočňovanie stavby nie je potrebné predchádzajúce uvoľnenie územia, ako aj prekladanie inžinierskych sietí. Objekt bude napojený priamo na jestvujúce inžinierske siete - (vnutroareálový rozvod elektr. energie). Zvýšenie energetickej náročnosti na odber elektrickej energie sa nepredpokladá. Zároveň sa z rekonštrujú i priestory spevnených plôch okolo objektu . V priestoroch haly sa zároveň osadí nová technologická linka pre pozberovú úpravu ovocia s náväznosťou na kryté silo pred objektom.

Doplňujúce informácie

áujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca može súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V prípade získania súťažných podkladov žiadame všetkých uchádzačov, resp. záujemcov o zaslanie kontaktných údajov na mail: apjtender@gmail.com pre prípad zaslania doplňujúcich informácií, resp. vysvetlení. V prípade osobného doručenia je potrebné sa min. 1deň vopred dohodnúť s kontaktnou osobou telefonicky. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.