Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia kravína na skladové priestory pre rastlinnú výrobu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Jozef Šimončík SHR
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
600 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. August 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
11. September 2014
Dátum otvárania ponúk:
11. September 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
SHR Jozef Šimončík,Veľký Lapáš 220
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Zákazka : Rekonštrukcia kravína na skladové priestory pre rastlinnú výrobu, zahrňa stavebné práce na poľnohospodárskej budove.

Doplňujúce informácie

1. Zhotoviteľ je povinný počas celej doby realizácie stavby mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v predmete zmluvy v minimálnej výške 100.000,00 EUR, alebo ekvivalent v inej mene. 2. Obstarávatel podľa § 7 si vyhradzuje právo zrušit použitý postup zadávania zákazky alebo neprijat ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : ak nastanú okolnosti podla § 46 ods. 1, alebo § 46 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Úspešný uchádzac je povinný strpiet výkon financnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnost pri nej poskytovatelovi NFP. 4. Obstarávateľ podľa § 7 neposkytuje žiadne preddavky. Splatnost faktúr je 30 dní. 5.Ďalšie dokumenty, ktoré uchádzač musí predložiť: a/ Vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov, podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. b/ Vyhlásenie uchádzača o súhlase s podmienkami uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. c/Čestné vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s osobitnými podmienkami, ktorým podlieha plnenie zmluvy, uvedenými vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. d/ Čestné vyhlásenie uchádzača, že poskytne obstarávateľovi podľa § 7 zmluvnú voľnosť na úpravu zmluvy podľa požiadaviek poskytovateľa NFP. e/Čestné vyhlásenie uchádzača, že súhlasí so zmluvnými podmienkami podľa návrhu zmluvy v súťažných podkladoch. 6.Ponuka musí byť vyhotovená v dvoch vyhotoveniach jedenkrát originál a jedenkrát na CD/DVD nosici s kompletnou ponukou vo formátePDF v strojovo čitateľnom tvare . 7.Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota uvedená pre daný predmet zákazky. 8. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov, podpísanú štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta v čase od 09,00 do 12,00 a od 13,00 do 15.00 hod počas pracovných dní. 9.Lehota viazanosti ponúk je 31.10.2014.