Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a prestavba budovy na Haškove pivné kúpele


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
EURO SENIOR, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 355 529,26
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
17. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia, prestavba, modernizácia a prístavba pôvodného objektu v areáli bývalého výrobného závodu Lusk-Nova. Areál sa v súčasnosti nevyužíva. Zámerom prestavby a rekonštrukcie je zmena funkcie a využitia objektu na Pivné kúpele. Nosný skelet objektu zostane zachovaný, jeden trakt sa zbúra a prestavia. V objekte je navrhovaná žb. doska, ktorá ho rozdelí na dve podlažia / pôvodný objekt mal 7 m svetlú výšku/, v ktorých sa funkčne rozdelia plochy, a to: 1. NP prístupné z areálu po rekonštruovanej spevnenej ploche na minipivovar, wellnes, pivné kúpele a obslužné priestory (kotolňa, sklad, .../ a 2. NP prístupné z chodníka, kde je navrhovaná reštaurácia. Podlažia sú prepojené schodiskom vo vnútri dispozície. Návrh prihliada na zachovanie charakteru pôvodnej architektúry /fabriky/, ale s novým funkčným využitím priestorov. Povinné súčasti dodania predmetu zákazky a podrobné technické špecifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta (ODDIEL I: Príloha A.II). 2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. 4. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta (ODDIEL I: Príloha A.III). 5. Obstarávateľ (osoba podľa § 7 zákona) si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. 7. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. b) Zhotoviteľ pred podpisom zmluvy, uhradí na účet objednávateľa výkonovú zábezpeku vo výške 5% z ceny diela bez DPH, resp. namiesto úhrady výkonovej zábezpeky poskytne objednávateľovi prostredníctvom banky bankovú záruku Performance bond na zabezpečenie splnenia všetkých peňažných záväzkov zhotoviteľa, ktoré mu voči objednávateľovi vzniknú v zmysle zmluvy. Ďalšie súvisiace podmienky ohľadom výkonovej zábezpeky sú uvedené v Kúpnej zmluve.