Vyhlásené obstarávanie

Obec Lukavica - protipovodňová ochrana potoka Lukavica a jeho prítokov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Lukavica
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 668 631,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45246400-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
6. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
MP Profit, s.r.o. Mládežnícka 2101 017 01 Považská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Najnižšia cena bez DPH
  • 30 % Lehota dodania v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia protipovodňovej úpravy potoka Lukavica a jeho prítokov

Doplňujúce informácie

Poskytovanie vysvetlenia a iné dorozumievanie (ďalej len informácie") zo strany verejného obstarávateľa smerom k záujemcom a uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky, pričom Žiadosti o vysvetľovanie musia záujemcovia a doručiť v listinnej forme. Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/lukavica, Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk b) Klikne na názov zákazky. c) Klikne na Žiadosť o účasť. d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne (v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Žiadosť o vysvetľovanie je potrebné doručiť v listinnej forme verejnému obstarávateľovi. Prípadné revízne prostriedky je tiež potrebné doručiť v listinnej forme verejnému obstarávateľovi. Na žiadosti doručené po lehote nebude verejný obstarávateľ reagovať. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu obstarávateľ bezodkladne odošle všetkým záujemcom ktorým boli poskytnuté súťažné podklady (v zmysle oznámenia prostredníctvom portálu. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia a požiadavky na predmet zákazky. Prílohou zmluvy o dielo bude zmluva o spolupráci so skládkou odpadov, ktorá bude zabezpečovať likvidáciu odpadov, ktoré vzniknú pri čistení relizácii stavebných prác - stavebné práce, odpad z dna toku, ktorý je predmetom realizácie prác.