Vyhlásené obstarávanie

Prístavba k materskej škole v Lukáčovciach


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Lukáčovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
299 998,54
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
4. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prístavba k Základnej škole s materskou školou, Hlavná 191, Lukáčovce, konkrétne k časti jestvujúcej materskej školy v Obci Lukáčovce z dôvodu rozšírenia kapacít materskej školy pre zvyšujúci sa počet detí v predškolskom veku v obci všetko podľa Prílohy č. 3 Projektová dokumentácia vrátane Výkazu výmer tejto výzvy. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.. Predmetom zákazky je prístavba k Základnej škole s materskou školou, Hlavná 191, Lukáčovce, konkrétne k časti jestvujúcej materskej školy v Obci Lukáčovce z dôvodu rozšírenia kapacít materskej školy pre zvyšujúci sa počet detí v predškolskom veku v obci všetko podľa Prílohy č. 3 Projektová dokumentácia vrátane Výkazu výmer. Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch vrátane ich príloh.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie nemá sociálny aspekt, nejedná sa o zelené verejné obstarávanie vzhľadom na charakter zákazky, obstarávanie neobsahuje aspekty inovácií. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO") na www.isepvo.sk., verejný obstarávateľ neposkytuje záujemcom súťažné podklady, tie sú v plnej miere zverejnené priamo v profile verejného obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia na www.isepvo.sk, z dôvodu validácie hospodárskeho subjektu je potrebné urobiť registráciu v predstihu. 4. Ponuka uchádzača musí obsahovať nasledovné dokumenty: - Príloha č. 1 FORMULÁR CENOVEJ PONUKY s kompletne ocenenými výkazmi výmer (Príloha č. 3 Súťažných podkladov). - Príloha č. 2 NÁVRH ZMLUVY O DIELO slúži pre informáciu uchádzača o budúcich zmluvných podmienkach a nepredkladá sa ako súčasť ponuky. 5. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky je uvedená v Nastavení zákazky - Časti zákazky. 5. Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena v EUR s DPH za zhotovenie predmetu zákazky. Ak bude predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoje ponuky a neboli vylúčení verejný obstarávateľ zašle oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 8. Nepredpokladá sa využitie elektronickej aukcie.