Vyhlásené obstarávanie

ROZŠÍRENIE KANALIZÁCIE A VODOVODU IBV VEĽKÁ STRÁŇ - ZÁHUMENICE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Velčice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
224 269,84
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232400-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
25. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rozšírenie kanalizácie a vodovodu IBV Veľká Stráň Záhumenica. Zákazka bude financovaná prostredníctvom poskytnutej podpory formou dotácie na podporné programové aktivity na rok 2023 v zmysle zákona č. 587/2004 Z.z. o Environmentálnom fonde a spolufinancovaná z finančných prostriedkov obce Velčice, v rozsahu výkazu výmer. Členenie stavby na stavebné objekty : SO 01 Kanalizácia SO 01.1 Kanalizačné stoky SO 01.2 Kanalizačné prípojky verejná časť SO 02 Vodovod SO-02.1 Vodovodné rady SO-02.2 Vodovodné prípojky verejná časť. Predmetom zákazky je rozšírenie kanalizácie a vodovodu IBV Veľká Stráň Záhumenica. Zákazka bude financovaná prostredníctvom poskytnutej podpory formou dotácie na podporné programové aktivity na rok 2023 v zmysle zákona č. 587/2004 Z.z. o Environmentálnom fonde a spolufinancovaná z finančných prostriedkov obce Velčice, v rozsahu výkazu výmer. Členenie stavby na stavebné objekty : SO 01 Kanalizácia SO 01.1 Kanalizačné stoky SO 01.2 Kanalizačné prípojky verejná časť SO 02 Vodovod SO-02.1 Vodovodné rady SO-02.2 Vodovodné prípojky verejná časť

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu/objednávku s úspešným uchádzačom v prípade zmeny okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ako aj v prípade, ak cena úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky. 2.Ak sa javí ponuka ako mimoriadne nízka vo vzťahu k tovaru, stavebným prácam alebo službe, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie podľa §53 ods. 2) Zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 3.Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné väzby, charakter predmetu zákazky, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, neefektívne, nehospodárne. 4.Vzhľadom k tomu, že realizácia predmetu zákazky môže podliehať schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa prostriedkov, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ nebude proces verejného obstarávania poskytovateľom prostriedkov schválený, a to v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy v prípade, že po uzavretí zmluvy nebude proces verejného obstarávania poskytovateľom prostriedkov schválený. 5.Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohu ani preddavky na plnenie zmluvy. 6.Zhotoviteľ je povinný preukázať garanciu na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len garancia) vo výške 25 000,00 s DPH a to v lehote do 10 kalendárnych dní od prevzatia staveniska. 7.Zhotoviteľ je povinný mať uzavretú poistnú zmluvu zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb, ktorá by mohla byť spôsobená prevádzkovou činnosťou Zhotoviteľa, a to minimálne na sumu vo výške ponúknutej hodnoty diela. Poistnú zmluvu predloží zhotoviteľ vo forme originálu alebo jej overenej kópie objednávateľovi do 10 kalendárnych dní od prevzatia staveniska.