Vyhlásené obstarávanie

OLŽ- komplexná rekonštrukcia železničného zvršku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Oravské múzeum Pavla Országha Hviezdoslava
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
86 912,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. September 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia železničného zvršku na OLŽ v medzistaničnom úseku stanica Tanečník - stanica Sedlo Beskyd km 9,946 - 10,053 /pri drakovi/.. Opis a rozsah prác a dodávok, ktoré sú predmetom realizácie: Železničný zvršok: demontáž pôvodných koľajových polí (demontáž koľajníc) v celkovej dĺžke 107 m. Začiatok demontáže koľaje v smere staničenia je v km 9,946 a koniec demontáže je v km 10,173. Smerové a sklonové pomery v rekonštruovanom úseku budú v zásade totožné s pôvodnými pomermi v zmysle technickej dokumentácie (pôvodný projekt). Nové parametre oblúka budú v zmysle technickej dokumentácie OLZ. Doterajší železničný zvršok sa nahradí novým z koľajníc z koľajníc tv. 93/18, na drevených priečnych podvaloch rozmery 150x260x1600, s priamym upevnením podvalovou skrutkou S resp. R, s rozdelením podvalov 0,65m v oblasti styku je rozdelenie 0,5 m. Spojenie koľajníc spojka plochá 330 mm. Koľajové lôžko sa odťaží a nahradí novým z drveného kameniva fr. 32-63 mm Požadované práce demontáž koľajových polí, demontáž pôvodných koľajníc, rozobratie stykov, odvoz vyzískaného materiálu na riadenú skládku určenú investorom, zriadenie nových koľajových polí. Odstránenie vrstvy podvalového podložia. Hrúbku koľajového lôžka zväčšiť o ochrannú vrstvu hrúbky 50 mm pri uložení geotextílie. V oblúku požadujeme ohnúť koľajnice na príslušný polomer, a zriadenie GPK do predpísaných parametrov a to zriadenie rozchodu a podbíjanie koľaje a upraviť štrkové lôžko do predpísaného profilu. Od zhotoviteľa požadujeme vykonať 3 x podbitie koľaje a po konsolidácii koľajového lôžka najskôr 6 a najneskôr 12 mesiacov po ukončení prác vykonať dodatočné podbitie. Dodržať a zdokumentovať upínaciu teplotu koľajníc. Železničný spodok: V oblasti priepustu v km 9,990 je potrebné vykonať sanáciu železničného spodku. Pláň železničného spodku bude v strechovitom sklone 3% a zemná pláň bude v strechovitom sklone 3 %. V závislosti od polohy nivelety koľaje voči terénu má zemné teleso v uvedenom úseku tvar násypu. Odvodnenie je riešené pozdĺžnymi priekopami, ktoré sú vyvedené do priepustov. Zriadenie banketov v celom rekonštruovanou úseku. Zaistenie zemného telesa votknutím vyzískaných koľajníc a vložením vyzískaných drevených podvalov v km 9,990 9,970 na ľavej strane 20 m a na pravej strane 20 m. Priepust: km 9,990 je zrekonštruovanie priepustu v dĺžke 5,0m, a s priemerom DN400, kamenným obkladom z miestneho prostredia. Vykonať rekonštrukciu vústenia do priepustu a vyústenia z priepustu taktiež kamenným obkladom z miestneho zdroja. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, prostredníctvom elektronickej platformy EPVO dostupnej na www.isepvo.sk Ďalšie informácie k vypracovaniu ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.