Vyhlásené obstarávanie

DNS na obstaranie zariadení IKT


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre verejné obstarávanie
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
680 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
30. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
27. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
27. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom konkrétnych zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (ďalej len DNS) bude nákup a dodanie tovaru informačno-komunikačných technológií, ktorý je bežne dostupný na trhu, zaradený podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV), najmä v rozsahu skupiny: 30200000-1 Počítačové zariadenia a spotrebný materiál.. Predmetom konkrétnych zákaziek zadávaných v zriadenom dynamickom nákupnom systéme (ďalej len DNS) bude nákup a dodanie tovaru informačno-komunikačných technológií, ktorý je bežne dostupný na trhu, zaradený podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV), najmä v rozsahu skupiny: 30200000-1 Počítačové zariadenia a spotrebný materiál. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované nevyhnutné súvisiace služby, a to: dodanie (doprava) a vyloženie/vynesenie tovaru na miesto dodania, inštalácia, resp. montáž jednotlivých častí dodávky a ich uvedenie do prevádzky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v konkrétnej výzve, odskúšanie a zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa s obsluhou a údržbou predmetu zákazky, ak to verejný obstarávateľ bude požadovať v konkrétnej výzve. S dodaním predmetu zákazky sa vyžaduje dodať aj príslušnú dokumentáciu, ktorá sa na tovar vzťahuje, t. j. technická dokumentácia od výrobcu, návod na použitie/manuál pre obsluhu v slovenskom alebo v českom jazyku, záručné listy alebo iné doklady podľa druhu tovaru. Pre vybrané druhy tovarov bude na základe požiadavky uvedenej v konkrétnej výzve, požadovaný aj záručný servis. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk konkrétnej čiastkovej zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Vzájomná komunikácia, poskytovanie vysvetlení a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude uskutočňovaná v slovenskom jazyku a elektronicky prostredníctvom informačného systému EVO, resp. písomne, pokiaľ je tak v špecifických prípadoch určené v súťažných podkladoch alebo v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. 2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžadovať v prípade čiastkových zákaziek, aby uchádzači v súlade príslušnými ustanoveniami ZVO svoje ponuky zabezpečili zábezpekou. 3. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. 4.Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude realizovať v súlade s § 54 ZVO, prostredníctvom certifikovaného softvéru EVO. Verejný obstarávateľ si pri jednotlivých zákazkách v rámci zriadeného DNS vyhradzuje právo rozhodnúť sa, či sa v konkrétnej zákazke použije elektronická aukcia, alebo sa nepoužije elektronická aukcia. 5.V súlade s § 59 ods. 2 písm. b) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že ponuky sa nebudú predkladať prostredníctvom katalógu.