Vyhlásené obstarávanie

Nábytok a vybavenie kancelárií pre JLF UK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta Martin
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
56 586,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39130000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nábytku a vybavenia kancelárií pre JLF UK 1 komplet. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č.1 rámcovej dohody. Záruka na uvedený tovar min. 24 mesiacov od dodania tovaru. Ak výrobca udáva dlhšiu dobu záruky, platí táto dlhšia doba záruky. Ak sa v prílohe č. 1 rámcovej dohody uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky požiadavky špecifikácie predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je dodanie nábytku a vybavenia kancelárií pre JLF UK 1 komplet. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č.1 rámcovej dohody. Záruka na uvedený tovar min. 24 mesiacov od dodania tovaru. Ak výrobca udáva dlhšiu dobu záruky, platí táto dlhšia doba záruky. Ak sa v prílohe č. 1 rámcovej dohody uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky požiadavky špecifikácie predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom informačného systému Elektronickej platformy verejného obstarávania prevádzkovaného Úradom vlády SR (ďalej len IS EPVO). 2. Verejný obstarávateľ stanovil pre potreby zadávania zákazky spôsob elektronickej komunikácie elektronickou formou prostredníctvom IS EPVO. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 4. Súťažné podklady sú dostupné v IS EPVO a v profile verejného obstarávateľa. Súťažné podklady sú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. 5. Odkaz na pojem "Zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní" alebo "ZVO" sa rozumie v celom texte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. 6.Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zo zmluvy nie je predmetné verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, ani obstarávanie inovácií a ani sa nejedná o zelené verejné obstarávanie. 7. Predmet zákazky sa zadáva postupom podľa § 117 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 8. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.