Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia podláh na chodbách administratívnej budovy ÚPV SR


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
49 945,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45432110-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Pod rekonštrukciou podláh na chodbách administratívnej budovy ÚPV SR sa rozumie: - realizácia liatej epoxidovej podlahy (odtieň RAL1015) vrátane všetkých súvisiacich prác uvedených v rozpise položiek na pôvodný podklad (keramická dlažba) spolu o výmere 950 m2, ( priestory podľa priložených pôdorysov chodieb č. 101, 201, 301, 401).. Rozsah prác: 1.Osekanie pôvodného keramického sokla. 2.Vybúranie poškodenej a voľnej dlažby. 3.Vyspravenie stien po vybúraných sokloch. 4.Povysávanie a penetrácia vybúranej plochy. 5.Vyrovnanie plochy po vybúranej dlažbe. 6.Obrúsenie a odprášenie podlahy. 7.Penetračný záškrab +kremičitý piesok. 8.Penetračný záškrab 9.Epoxidová stierka 10.Farebné čipsy 11.Plastový sokel 12.Odvoz a likvidácia odpadu Pôdorysy chodieb, ich číselné označenie sú súčasťou výkresovej dokumentácie. Termín: dodanie maximálne 6 týždňov od podpísania zmluvy a prevzatia staveniska Obhliadka: Pred zaslaním cenovej ponuky je nevyhnutná obhliadka uvedených priestorov. Objednávateľ si vyhradzuje právo možnosti výberu farebného odtieňa epoxidovej podlahy a farebných čipsov. Verejný obstarávateľ poskytuje možnosť obhliadky miesta plnenia za účelom overenia a získania potrebných informácií nevyhnutných na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou znáša výlučne záujemca, resp. uchádzač. Na obhliadku je potrebné sa prihlásiť minimálne 1 pracovný deň vopred do 15:00 hod. u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa, ktorá je uvedená v tejto výzve, a to u odborného garanta - Ing. Iveta Zvaríková . Odborný garant za technické riešenie: Ing. Iveta Zvaríková, e-mail: iveta.zvarikova@indprop.gov.sk, tel.: 048/4300 308 Obsah ponuky musí obsahovať: 1.Cena za predmet zákazky v eur bez DPH a v eur s DPH. 2.Čestné prehlásenie že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní 3.Doklad o oprávnení poskytovať službu, kópia výpisu z obchodného registra, a i. 4.Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác ktorým preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce ako je predmet zákazky v minimálnom objeme 45 000,- eur bez DPH. 5.Súhlas so Zmluvou o dielo v prílohe

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.