Vyhlásené obstarávanie

Výkon servisných činností informačného a riadiaceho systému dopravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
93 945,38
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50232200-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

- Predmetom zákazky je zabezpečenie servisnej činnosti na vybraných technologických zariadeniach informačného a riadiaceho systému diaľnice D1 v úseku Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka. - Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.2 Špecifikácia ceny. - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Zmluvou, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 k Výzve. - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. - Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov (2 roky), záručná doba sa vzťahuje na všetky dodávky komponentov, ktoré sú súčasťou diela. - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky počas jesennej uzávery tunelov (2023) Ovčiarsko a Žilina (úsek diaľnice stavby Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka). Predpokladaný termín pre realizáciu: 19.10.2023 (od 12.00 hod.) 22.10.2023 (do 20.00 hod.) - Presný termín a čas budú skoordinované po dohode úspešného uchádzača so zástupcom odboru tunelov a IRSD v dostatočnom časovom predstihu. - Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky nie je potrebná. - Na vykonanie kontroly a prevzatie predmetu zákazky sú oprávnení: Vedúci strediska SSÚD 5, alebo ním poverené osoby, Vedúci odboru tunelov a IRSD, alebo ním poverené osoby. Obsah cenovej ponuky uchádzača: - Vyplnená Príloha č. 2 Špecifikácia ceny vo formáte *.xls./*.xlsx. - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Podpísaná Príloha č. 4 Návrh Zmluvy spolu s prílohami - Vyplnená Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie cenových ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky bez DPH. - Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu celého predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t.j. tzv. ,,super reverz), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako jedna ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý bol na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti. - K písomnému prevzatiu predmetu Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť: kópie stavebného denníka, rekapitulácie prác v stavebnom denníku, súpis vykonaných prác a dodávok, výstupné protokoly s vykonaných činností, protokoly z meraní a testov..

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.