Vyhlásené obstarávanie

"Aby zariadenie bolo skutočným domovom" - Rekonštrukcia CSS - Nádej


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 728 431,44
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
25. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Pri osobnej účasti: Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania sú stavebné práce týkajúce sa komplexnej rekonštrukcie objektu ZPB Stupné a prestavby stanice opatrovateľskej služby na zariadenie podporovaného bývania. Stavebné úpravy a prestavba riešia zásadné problémy existujúceho objektu z hľadiska prevádzky a technického stavu. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch a ich prílohách.. Predmetom obstarávania sú stavebné práce týkajúce sa komplexnej rekonštrukcie objektu ZPB Stupné a prestavby stanice opatrovateľskej služby na zariadenie podporovaného bývania. Stavebné úpravy a prestavba riešia zásadné problémy existujúceho objektu z hľadiska prevádzky a technického stavu. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ / VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO ( tzv. super reverzná súťaž). VO pri uzatváraní zmluvy bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZVO. Zmluva s úspešným uchádzačaom nadobúda platnosť podpísaním Zmluvy o dielo oboma zmluvnými stranami. Účinnosť nadobudne po splnení súčasne dvoch odkladacích podmienok účinnosti, ktoré spočívajú v tom, že: a)dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu medzi vykonávateľom a prijímateľom, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie prostriedkov mechanizmu predloženej v rámci výzvy vyhlásenej poskytovateľom a b)a zároveň dôjde naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto zmluva nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Objednávateľ oznámi Zhotoviteľovi nadobudnutie účinnosti zmluvy písomne. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnenými prácami a poskytnutými službami a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a)Vykonávateľ investícií a reforiem v rámci POO SR (MPSVR SR) a ním poverené osoby, b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až e) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. VO požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti osobného postavenia stanovené v časti III.1.1 tejto výzvy, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U uchádzača/subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Oprávnenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch / SP. VO si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania vo ver. obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektr. prostriedkov v zmysle § 20 ZVO cez portál IS EVO na adrese www.isepvo.sk. Obhliadka miesta uskutočnenia zákazky sa umožňuje. Bližšie informácie sú uvedené v SP. El. fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. Obstarávanie je svojim predmetom zákazky obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. VO uvádza lehotu na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy na 10 pracovných dní. VO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač a/alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO a čestné vyhlásenie k uplatňovaniu medzinárodných sankcií. VO si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého má vedomosť o porušení reštriktívnych opatrení s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022.