Vyhlásené obstarávanie

Výkon kontroly SHZ a súvisiacich komponentov zabezpečujúcich bezpečnosť cestnej premávky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
164 563,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71356100-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie kontroly zariadení stabilného hasiaceho zariadenia a súvisiacich komponentov zabezpečujúcich bezpečnosť cestnej premávky v tuneli Považský Chlmec.. Celkové množstvo a rozsah predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny. - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Zmluvou o dielo, ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. - Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov (2 roky), záručná doba sa vzťahuje na všetky dodávky komponentov, ktoré sú súčasťou diela. - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky najneskôr do 31.12.2023. - Presný termín a čas budú skoordinované po dohode úspešného uchádzača so zástupcom odboru tunelov a IRSD v dostatočnom časovom predstihu. Obsah ponuky uchádzača: - Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny vo formáte - Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritéria. - Príloha č. 4 - Návrh Zmluvy vrátane príloh - Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti - Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta, ktoré je predmetom realizácie zákazky, aby si sami získali a overili informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Vykonanie obhliadky je možné cez pracovné dni po predchádzajúcej dohode so strediskom správy a údržby diaľnic (ďalej len SSÚD) 5 Považská Bystrica, tel. č.: +421 911 032 987, v pracovných dňoch od 09:00 do 14:00 hod. - Všetky náklady a výdavky vzniknuté uchádzačovi v súvislosti s obhliadkou znáša záujemca/uchádzač bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. - Na kontrolu vykonávania a prevzatie predmetu zákazky je oprávnený vedúci odboru tunelov a IRSD alebo ním poverený špecialista tunelov prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. - K písomnému prevzatiu predmetu Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť: - kópie stavebného denníka, - rekapitulácie prác v stavebnom denníku, - súpis vykonaných prác a dodávok, - správu z každej vykonanej kontroly SHZ, odbornej prehliadky a odbornej skúšky. - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona. - Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky bez DPH. - Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk (t. j. tzv. reverzný postup), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako 1 ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.