Vyhlásené obstarávanie

Integrované parkovisko, Bratislava – mestská časť Vajnory


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Vajnory
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
292 859,14
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom menovanej zákazky výstavba parkoviska Bratislava- mestská časť Vajnory. Podrobný popis stavebných prác je súčasťou Výkazu výmer (príloha číslo 2). Hlavným cieľom projektu je skvalitnenie infraštruktúry verejnej osobnej dopravy (VOD) pre obyvateľov mestskej časti Vajnory prostredníctvom realizácie projektu integrovaného parkoviska a tým prispieť k trvalo udržateľnej regionálnej mobilite. Miesto realizácie sa nachádza v lokalite Vajnory, okres Bratislava III, Bratislavský kraj, parc. č. 2933, 2832/1. Vďaka realizácii projektu bude zmodernizovaný existujúci prestupný uzol vo Vajnoroch a zlepšíme v ňom podmienky pre podporu verejnej dopravy. Vytvorí sa osvetlený priestor pre pohodlný prechod chodcov z parkoviska do zmodernizovaného prístrešku autobusovej dopravy, čo zvýši bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky. Celkový počet parkovacích miest pre cestujúcich s napojením na VOD je 18 z toho 1 miesto vyčlenené pre imobilných. Predmetom zákazky sú aj stavebné práce potrebné s odstránením stavby s obsahom nebezpečných látok azbest. Nevyhnutné je zabezpečenie nakladania s nebezpečným odpadom oprávnenou osobou a likvidácia odpadu. V priebehu stavebných prác musia byť rešpektované všetky nariadenia vyplývajúce z prevádzkových predpisov investora a legislatívnych nariadení Slovenskej republiky pre prácu s azbestom a nebezpečnými odpadmi. Zhotoviteľ musí mať: a)Oprávnenie na odstraňovanie azbestu alebo materiálov obsahujúcich azbest zo stavieb v exteriéroch bez súvisu s vnútornými priestormi budov, v ktorých nie je možné z technického hľadiska vytvoriť kontrolované pásmo s podtlakovým systémom vydaným na základe § 41 ods. 7 zákona č. 355/2007 Z. z. Úradom verejného zdravotníctva SR. b)30 dní pred zahájením prác s azbestom zhotoviteľ požiada Regionálny úrad verejného zdravotníctva o vydanie súhlasného stanoviska k technologickému postupu odstránenia azbestových materiálov. c)Spracuje plán prác s azbestom podľa Nariadenia vlády SR č. 253/2006 z 5. apríla 2006 o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou azbestu pri práci, podľa §8 odst. 6. d)Podá žiadosť vykonať práce s azbestom podľa zákona č. 355/2007 Z. z. z 21. júna 2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov §13, ods. 4, písm. (j). e)Podá žiadosť o vydanie súhlasu k nakladaniu s nebezpečnými odpadmi na obecný úrad, odbor starostlivosti o životné prostredie.. Predmetom menovanej zákazky výstavba parkoviska Bratislava- mestská časť Vajnory. Podrobný popis stavebných prác je súčasťou Výkazu výmer (príloha číslo 2). Hlavným cieľom projektu je skvalitnenie infraštruktúry verejnej osobnej dopravy (VOD) pre obyvateľov mestskej časti Vajnory prostredníctvom realizácie projektu integrovaného parkoviska a tým prispieť k trvalo udržateľnej regionálnej mobilite. Miesto realizácie sa nachádza v lokalite Vajnory, okres Bratislava III, Bratislavský kraj, parc. č. 2933, 2832/1. Vďaka realizácii projektu bude zmodernizovaný existujúci prestupný uzol vo Vajnoroch a zlepšíme v ňom podmienky pre podporu verejnej dopravy. Vytvorí sa osvetlený priestor pre pohodlný prechod chodcov z parkoviska do zmodernizovaného prístrešku autobusovej dopravy, čo zvýši bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky. Celkový počet parkovacích miest pre cestujúcich s napojením na VOD je 18 z toho 1 miesto vyčlenené pre imobilných. Predmetom zákazky sú aj stavebné práce potrebné s odstránením stavby s obsahom nebezpečných látok azbest. Nevyhnutné je zabezpečenie nakladania s nebezpečným odpadom oprávnenou osobou a likvidácia odpadu. V priebehu stavebných prác musia byť rešpektované všetky nariadenia vyplývajúce z prevádzkových predpisov investora a legislatívnych nariadení Slovenskej republiky pre prácu s azbestom a nebezpečnými odpadmi. Zhotoviteľ musí mať: a)Oprávnenie na odstraňovanie azbestu alebo materiálov obsahujúcich azbest zo stavieb v exteriéroch bez súvisu s vnútornými priestormi budov, v ktorých nie je možné z technického hľadiska vytvoriť kontrolované pásmo s podtlakovým systémom vydaným na základe § 41 ods. 7 zákona č. 355/2007 Z. z. Úradom verejného zdravotníctva SR. b)30 dní pred zahájením prác s azbestom zhotoviteľ požiada Regionálny úrad verejného zdravotníctva o vydanie súhlasného stanoviska k technologickému postupu odstránenia azbestových materiálov. c)Spracuje plán prác s azbestom podľa Nariadenia vlády SR č. 253/2006 z 5. apríla 2006 o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou azbestu pri práci, podľa §8 odst. 6. d)Podá žiadosť vykonať práce s azbestom podľa zákona č. 355/2007 Z. z. z 21. júna 2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov §13, ods. 4, písm. (j). e)Podá žiadosť o vydanie súhlasu k nakladaniu s nebezpečnými odpadmi na obecný úrad, odbor starostlivosti o životné prostredie. Ponuka musí byť vyhotovená písomne tak, že zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk, sa uchádzačom nevracajú, zostávajú ako súčasť dokumentácie vo verejnom obstarávaní.

Doplňujúce informácie

Príloha č. 1 Návrh na plnenie kritérií Príloha č. 2 Výkaz výmer (doplnené ceny) Príloha č. 3 Návrh zmluvy (vyplnené údaje) Príloha č. 4 Zoznam subdodávateľov Ak v uvedených technických špecifikáciách navrhovaných výrobkov, materiálov alebo tovarov sa nachádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, alebo na konkrétny produkt, uchádzač môže ponúknuť aj ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré sú uvedené v prílohe č. 1. Uvedené parametre predstavujú požadované minimum. Po otvorení ponúk ich sprístupnením v elektronickom nástroji na základe kritérií na hodnotenie ponúk sa budú vyhodnocovať ponuky a podľa najnižšej ceny a jednotlivým ponukám bude stanovené poradie uchádzačov. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom elektronicky. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej platformy ihneď po vyhodnotení. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva. Úspešný uchádzač akceptuje podmienku, že od podpisu zmluvy a počas celej účinnosti zmluvy bude riadne zapísaný do registra partnerov verejného sektora. Ďalšie informácie: Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a právnych aktov EÚ, najmä zákona o príspevku z EŠIF, zákona o finančnej kontrole a audite a Zmluvy o poskytnutí NFP povereným osobám - zamestnancom poskytovateľa NFP, príp. iným kontrolným orgánom Slovenskej republiky s cieľom odsúhlasiť alebo skontrolovať priebeh dodávok a to oprávnenými osobami, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú najmä: a.Poskytovateľ a ním poverené osoby; b.Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby; c.Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby; d.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; e.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; f.Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ; g.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku, ak návrh na plnenie kritérií v predložených ponukách prekročí finančné možnosti rozpočtu, z ktorého majú byť hradené Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup verejného obstarávania z nasledovných dôvodov: a.nebude predložená ani jedna ponuka, b.zmenia sa okolnosti, za ktorých sa toto verejné obstarávanie vyhlásilo. Touto výzvou sa verejný obstarávateľ nezaväzuje predmet zákazky objednať.