Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie interiéru nábytkom – MŠ Zvončeková


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Stupava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
128 462,12
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je dodanie tovaru - interiérového vybavenia pre Materskú školu Zvončeková v Stupave vrátane poskytnutia ďalších súvisiacich služieb. 2. Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky a Prílohe č. 7 Pôdorysy Doplňujúcich informácií k výzve.. 1. Predmetom zákazky je dodanie tovaru - interiérového vybavenia pre Materskú školu Zvončeková v Stupave vrátane poskytnutia ďalších súvisiacich služieb. 2.Súčasťou predmetu zákazky musí byť poskytnutie súvisiacich služieb: 2.1 doprava na miesto dodania, t. j. zabezpečenie dopravy do miesta dodania a jeho vyloženie v mieste dodania, 2.2 montáž. 3.Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky a Prílohe č. 7 Pôdorysy Doplňujúcich informácií k výzve.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami, resp. uchádzačmi postupovať v súlade s ust. § 117 ods. 6 a nasl. a § 20 ZVO prostredníctvom elektronickej platformy v zmysle § 13 ZVO, konkrétne prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO"). Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Príručky a návody na používanie systému sú dostupné na adrese: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. 2. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. 5. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je (i) zeleným verejným obstarávaním, (ii) obstarávaním inovácií ani (iii) obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7.Verejný obstarávateľ neuzavrie Zmluvu s uchádzačom, ak nastane niektorá z okolností uvedená v ust. § 11 ods. 1 ZVO.