Vyhlásené obstarávanie

Stavebné úpravy kultúrneho domu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Sečovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
92 083,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné úpravy jestvujúceho objektu, ktorý je využívaný ako Kultúrny dom. Projektová dokumentácia rieši interiérové úpravy pozostávajúce zo stavebných úprav sociálneho zariadenia a opravy interiéru. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom sú uvedené v prílohách výzvy, najmä v návrhu Zmluvy o dielo, technickej správe a výkaze výmer, sú uvedené funkčné a výkonnostné parametre a požadované množstvá Príloha č. 1, 4 a 5 výzvy. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky uvedených prílohách Výzvy, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky rovnakej alebo vyššej kvality (príloha č. 6 výzvy).. Výsledkom verejného obstarávania bude Zmluva o dielo. Termín realizácie predmetu zákazky je najneskôr do 3 mesiacov od účinnosti Zmluvy o dielo. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému IS EVO. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať výhradne prostredníctvom informačného systému EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.

Doplňujúce informácie

Cena za predmet zákazky musí obsahovať všetky náklady spojené s realizovaním predmetu zákazky. Uchádzač predkladá ponuku v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je jej súčasťou doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenčiny; to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ponuka musí byť predložená v čitateľnej podobe. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. Ponuka, pre účely zadávania tejto zákazky, je prejav slobodnej vôle uchádzača, že chce za úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi určené plnenie pri dodržaní podmienok stanovených verejným obstarávateľom bez určovania svojich osobitných podmienok. Ponuka uchádzača predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa elektronicky neotvorí, čo znamená, že nebude zaradená do vyhodnocovania. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemcovia nečakali s predložením ponuky na posledné okamihy pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk a aby svoju ponuku predložili s dostatočným časovým predstihom. Neumožňuje sa predložiť variantné riešenie. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať výhradne prostredníctvom informačného systému EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi. Verejný obstarávateľ bude pri uskutočňovaní tohto postupu zadávania zákazky postupovať v súlade so ZVO, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa pri postupe zadávania zákazky podľa § 117 ZVO nie je možné v zmysle § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky tak, aby si záujemca sám overil a získal všetky informácie, ktoré bude potrebovať na prípravu, spracovanie ponuky a začatie prác súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. Výdavky spojené s touto obhliadkou idú na ťarchu záujemcov. Žiadosti o účasť na obhliadku budú verejnému obstarávateľovi doručené prostredníctvom systému EVO s uvedením kontaktnej osoby a telefonického kontaktu. Na obhliadke sa môže zúčastniť každý záujemca (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu (právnická osoba), ktorá sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu záujemcu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca záujemcu sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu záujemcu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia, ak majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.