Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie a zabezpečenie služieb spojených s nevyhnutnou prevádzkou existujúceho informačného systému


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
95 008,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory spojených s nevyhnutnou prevádzkou Dokumentačného informačného systému elektronického spracovania spisov a administratívnych procesov vyvinutého a naprogramovaného na programovej platforme Fabasoft eGov Suite (ďalej ako DIS) poskytnutého vo forme sublicencie Ministerstvom financií SR na základe sublicenčnej zmluvy (https://www.crz.gov.sk/3082075/) s cieľom zabezpečiť dostupnosť, funkčnosť a udržateľnosť DIS.. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb systémovej a aplikačnej podpory spojených s nevyhnutnou prevádzkou Dokumentačného informačného systému elektronického spracovania spisov a administratívnych procesov vyvinutého a naprogramovaného na programovej platforme Fabasoft eGov Suite (ďalej ako DIS) poskytnutého vo forme sublicencie Ministerstvom financií SR na základe sublicenčnej zmluvy (https://www.crz.gov.sk/3082075/) s cieľom zabezpečiť dostupnosť, funkčnosť a udržateľnosť DIS.

Doplňujúce informácie

1. Všetky informácie potrebné na vypracovanie ponuky sú uvedené v profile verejného obstarávateľa v rámci dokumentov k zákazke na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/477888 2. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažnych podkladoch, musia byť v ponuke elektronicky predložené ako skeny originálov alebo úradne overenych kópií týchto dokladov alebo dokumentov pokiaľ nie je určené inak. Odporúčany formát naskenovanych dokladov alebo dokumentov je PDF. V prípade, ak sú doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vydávané orgánom verejnej moci (alebo inou povinnou inštitúciou) priamo v digitálnej podobe, uchádzač môže vložiť do systému tento digitálny doklad (vrátane jeho úradného prekladu). Uchádzač je tiež oprávneny použiť doklady transformované zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorych zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom a účinnom znení.