Predmetom zákazky je dodanie originálnych tonerov, cartridgov a pások do tlačiarní a faxov a originálnych tonerov, odpadových nádob a developerov do fotokopírovacích strojov uvedených v technickej špecifikácii v rámci Opisu predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je dodanie originálnych tonerov, cartridgov a pások do tlačiarní a faxov a originálnych tonerov, odpadových nádob a developerov do fotokopírovacích strojov uvedených v technickej špecifikácii v rámci Opisu predmetu zákazky nachádzajúcom sa v prílohe č.7 súťažných podkladov.
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: Elektronická platforma https://eplatforma.vlada.gov.sk/ V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100 Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. Zábezpeka ponúk je stanovená vo výške 10 000,- EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v bode 16 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených vo výzve na predkladanie ponúk a na základe pravidiel ich uplatnenia určených v oddiele A.3 "Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia" súťažných podkladov (tzv. super reverz). Vzhľadom na podmienky plnenia zmluvy je predmetné obstarávanie zelené.