Vyhlásené obstarávanie

Rámcová dohoda - Poskytovanie upratovacích služieb pre NDS, a.s.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 218 599,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90900000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
8. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
4. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
4. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie podľa ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém Josephine logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných a nepravidelných interiérových a exteriérových upratovacích služieb v objektoch verejného obstarávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky, ktorý predstavuje rámec požadovaných služieb, pre ktorého sa verejné obstarávanie realizuje po celom území Slovenskej republiky. Upratovacie služby pozostávajú najmä z upratovania, čistenia a dezinfekcie podláh, umývadiel, toaliet, pisoárov, keramických obkladov stien, zrkadiel, vodovodných batérií, okien, vyprázdnenia odpadkových košov vrátane dopĺňania spotrebného materiálu ako toaletný papier, utierky na ruky, tekuté mydlo, dezinfekcia na ruky, vrecká do odpadkových košov a pod. s cieľom odstrániť nečistoty a znížiť počet mikroorganizmov, a tým zabezpečiť udržiavanie priestorov v čistote. Konkrétny rozsah týchto služieb bude špecifikovaný v rámcovej dohode v závislosti od objektov, v ktorých sa budú tieto služby vykonávať.. Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných a nepravidelných interiérových a exteriérových upratovacích služieb v objektoch verejného obstarávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky, ktorý predstavuje rámec požadovaných služieb, pre ktorého sa verejné obstarávanie realizuje po celom území Slovenskej republiky. Upratovacie služby pozostávajú najmä z upratovania, čistenia a dezinfekcie podláh, umývadiel, toaliet, pisoárov, keramických obkladov stien, zrkadiel, vodovodných batérií, okien, vyprázdnenia odpadkových košov vrátane dopĺňania spotrebného materiálu ako toaletný papier, utierky na ruky, tekuté mydlo, dezinfekcia na ruky, vrecká do odpadkových košov a pod. s cieľom odstrániť nečistoty a znížiť počet mikroorganizmov, a tým zabezpečiť udržiavanie priestorov v čistote. Konkrétny rozsah týchto služieb bude špecifikovaný v rámcovej dohode v závislosti od objektov, v ktorých sa budú tieto služby vykonávať.Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných a nepravidelných interiérových a exteriérových upratovacích služieb v objektoch verejného obstarávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky, ktorý predstavuje rámec požadovaných služieb, pre ktorého sa verejné obstarávanie realizuje po celom území Slovenskej republiky. Upratovacie služby pozostávajú najmä z upratovania, čistenia a dezinfekcie podláh, umývadiel, toaliet, pisoárov, keramických obkladov stien, zrkadiel, vodovodných batérií, okien, vyprázdnenia odpadkových košov vrátane dopĺňania spotrebného materiálu ako toaletný papier, utierky na ruky, tekuté mydlo, dezinfekcia na ruky, vrecká do odpadkových košov a pod. s cieľom odstrániť nečistoty a znížiť počet mikroorganizmov, a tým zabezpečiť udržiavanie priestorov v čistote. Konkrétny rozsah týchto služieb bude špecifikovaný v rámcovej dohode v závislosti od objektov, v ktorých sa budú tieto služby vykonávať.Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných a nepravidelných interiérových a exteriérových upratovacích služieb v objektoch verejného obstarávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky, ktorý predstavuje rámec požadovaných služieb, pre ktorého sa verejné obstarávanie realizuje po celom území Slovenskej republiky. Upratovacie služby pozostávajú najmä z upratovania, čistenia a dezinfekcie podláh, umývadiel, toaliet, pisoárov, keramických obkladov stien, zrkadiel, vodovodných batérií, okien, vyprázdnenia odpadkových košov vrátane dopĺňania spotrebného materiálu ako toaletný papier, utierky na ruky, tekuté mydlo, dezinfekcia na ruky, vrecká do odpadkových košov a pod. s cieľom odstrániť nečistoty a znížiť počet mikroorganizmov, a tým zabezpečiť udržiavanie priestorov v čistote. Konkrétny rozsah týchto služieb bude špecifikovaný v rámcovej dohode v závislosti od objektov, v ktorých sa budú tieto služby vykonávať.

Doplňujúce informácie

1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 Zákona verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 Uchádzač si môže prevziať súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pzakazky/9127 alebo 2.2 v editovateľnej podobe na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/44548/general. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Výška zábezpeky je stanovená v závislosti od predložených ponúk. Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie: a) prvej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 37 500,00 EUR (slovom: tridsaťsedemtisícpäťsto eur) b) druhej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 9 300,00 EUR (slovom: deväťtisíctristo eur) c) tretej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 17 500,00 EUR (slovom: sedemnásťtisícpäťsto eur) Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Rámcovej dohody uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií; c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.