Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie: „Prestavba priestorov v CSS Vita vitalis na zdravotnícke ambulancie pre postgraduálne vzdelávanie lekárov a ambulantné sociálne služby – PDRS“.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb v Prešove
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
35 625,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie na realizáciu stavy v rámci investičnej akcie: Prestavba priestorov v CSS Vita vitalis na zdravotnícke ambulancie pre postgraduálne vzdelávanie lekárov a ambulantné sociálne služby PDRS.. Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie na realizáciu stavy v rámci investičnej akcie: Prestavba priestorov v CSS Vita vitalis na zdravotnícke ambulancie pre postgraduálne vzdelávanie lekárov a ambulantné sociálne služby PDRS. Opis a požiadavky tvoria prílohu č.1 súťažných podkladov - Opis premetu zákazky. Požiadavky na rozsah projektovej dokumentácie sú uvedené v článku 4 zmluvy o dielo. Súčasťou diela je aj inžinierská činnosť a autorský dozor v rozsahu podľa článku 5 zmluvy o dielo. Autor PD (zhotoviteľ) udeľuje verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) výhradný súhlas licenciu na použitie PD v neobmedzenom rozsahu v zmysle článku 13 zmluvy o dielo. Obhliadka priestorov určených k prestavbe: dobrovoľná. K dohodnutiu obhliadky je nutné využívať spôsob komunikácie prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Požiadavky na spracovanie dokumentácie: Dokumentácia musí byť vypracovaná v súlade so zákonom č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona, pričom zohľadní samostatne stojace objekty. Dokumentácia musí byť vypracovaná v slovenskom jazyku, podpísaná a opečiatkovaná osobami s príslušnou odbornou spôsobilosťou v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov resp. ekvivalentnou osobou. Zhotoviteľ bude s verejným obstarávateľom priebežne konzultovať spracovanie jednotlivých časti PD. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo priebežne odsúhlasovať základne fázy dodania PD. V prípade potreby poskytovateľ konzultuje navrhované riešenie s dotknutými orgánmi štátnej moci tak, aby mohol verejný obstarávateľ rekonštruované priestory užívať bez obmedzenia pre uvedené účely a v súlade s platnou legislatívou. V zmysle § 547 Obchodného zákonníka sa môže úspešný uchádzač ako poskytovateľ domáhať zvýšenia ceny jedine v prípadoch činností, ktoré neboli predvídateľné v čase predkladania ponuky a to v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z.z.. Zmluvné strany sa dohodli, že za činnosti, ktoré neboli predvídateľné v čase predkladania ponuky nemožno považovať tie, o ktorých bol uchádzač informovaný, alebo si ich mohol overiť alebo zistiť, alebo ako skúsená osoba na výkon činností, ktoré sú predmetom tejto zákazky ich mohol predvídať alebo predpokladať a to na základe dokumentov alebo informácií poskytnutých v rámci súťaže, všeobecne záväzných právnych predpisov, pomerov v okolí, verejne prístupných informácií okrem iného aj na internete, alebo obhliadkou na mieste realizácie predmetu zákazky a podobne. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Zmluva o dielo. Zmluva o dielo (ďalej aj ako zmluva) tvorí prílohu č.3 súťažných podkladov. Zmluva sa nepredkladá v rámci cenovej ponuky. Vyplnenú ju predkladá len úspešný uchádzač na základe oznámenia o výsledku. Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 2. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO, môže záujemca zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovať pracovníkov telefonicky prostredníctvom kontaktov služby Helpdesk IS EVO. 3. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a)Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk: v zložení ceny bez DPH, DPH, cena s DPH, prípadne ceny celkom (v prípade neplatcu DPH). Uchádzač uvedie návrh svojej cenovej ponuky vrátane identifikačných údajov obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH, v Prílohe č. 2 - Návrh uchádzača na plnenie kritéria. b)Doklad o oprávnení poskytovať požadované služby : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. 4. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 5. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk: Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu zákazky. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo. Uchádzač uvedie svoju ponuku v prílohe č.2 Návrh uchádzača na plnenie kritéria. 6. Uchádzač, ktorý predložil najnižšiu cenu, bude povinný na základe výzvy verejného obstarávateľa predložiť cenový rozbor svojej ponuky. Verejný obstarávateľ je oprávnený skúmať predloženú ponuku aj z pohľadu mimoriadne nízkej ceny. 7. Úspešný uchádzač sa zaväzuje poskytovať služby maximálne za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, teda aj DPH, hotové výdavky, náhradu za stratu času, cestovné, telekomunikačné výdavky a ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane požiadaviek a povinností, uvedených v zmluvných podmienkach ako prílohy č.3 súťažných podkladov. 8. Výdavky s predložením ponuky: Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 9. Zákazku nie je možné deliť na časti, uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky. 10. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia.