Vyhlásené obstarávanie

Kompetenčné centrum pre nové materiály, pokročilé technológie a energetiku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Elektrotechnický ústav SAV
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
324 375,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Elektrotechnický ústav SAV, Dúbravská cesta 9, 841 04 Bratislava, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Rekonštrukcia vnútorných priestorov prístavby Ústavu merania SAV, vybúranie azbestových priečok, vymurovanie nových priečok, výmena elektroinštalácie, vykurovacieho systému, vnútorného vodovodu, vnútornej kanalizácie, vzduchotechniky a zdravotechniky. Podrobný opis aj rozsah predmetu plnenia je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16,811 04, Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk. 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky bude vykonaná záujemcami na vlastné náklady a zodpovednosť, z dôvodu získania údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky na predmet zákazky. Termín obhliadky si záujemca dohodne telefonicky s kontaktnou osobou: Ing. Marek Hanuska, tel. +421 902 817 485, e-mail: marek.hanuska@savba.sk.Obhliadka sa uskutoční v období odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v bode 19.2., v súlade s bodom 14.1, v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00.