Vyhlásené obstarávanie

Nákup strojno-technologického zariadenia na vybavenie zberného dvora v obci VYSOKÁ NAD KYSUCOU


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Vysoká nad Kysucou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
233 712,29
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
4. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
4. August 2023
Ponuka musí platiť do:
30. November 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V okamihu otvorenia ponúk, IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 120

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie technologického vybavenia zberného dvora. V rámci vybavenia zberného dvora technologickými zariadeniami sa počíta s obstaraním traktora s čelným nakladačom, hákového hydraulického nosiča kontajnerov, traktorovej vlečky, veľkoobjemových kontajnerov, traktorovej kosačky a cestných váh. Cieľom je nákup techniky potrebnej na nakladanie s odpadmi pre účely a potreby obce, čím dôjde k zvýšeniu kapacity triedeného zberu komunálnych odpadov vznikajúcich v záujmovom území katastrálneho územia obce Vysoká nad Kysucou. Technika bude využívaná na nakladanie s odpadmi, za ktorých zber a nakladanie s nimi zodpovedá v súlade so zákonom o odpadoch obec a na ktoré sa nevzťahuje rozšírená zodpovednosť výrobcov. Zákazka je rozdelená na 5 častí. Uchádzač môže podať ponuku na jednu časť, viac časti alebo všetky časti.. 1 ks - Traktor s čelným nakladačom. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov je uvedený v prílohe K1, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.1 ks - Traktorová vlečka. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov je uvedený v prílohe K2, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.1 ks - Nosič kontajnerov; 2 ks veľkoobjemový kontajner cca 10 m3; 2 ks - veľkoobjemový kontajner cca 15 m3. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov je uvedený v prílohe K3, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.1 ks - Traktorová kosačka. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov je uvedený v prílohe K4, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.1 ks - Cestná váha. Bližší opis požadovaných min. technických parametrov je uvedený v prílohe K5, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://eplatforma.vlada.gov.sk/. 2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/473143 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači smerovať svoje otázky na: E-mail: eplatforma@vlada.gov.sk Telefón: +421 2 20925 100- počas pracovných dní v čase od 8:00 do 15:00; Webová stránka: http://www.eplatforma.gov.sk. 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu(GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru JED. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Otváranie ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v časti V. bod 24. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ zabezpečí on-line sprístupnenie ponúk uchádzačov, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie. 10. Výsledkom VO bude uzatvorenie Kúpnej zmluvy pre každú časť predmetu zákazky osobitne. 11. Nevyžaduje sa zábezpeka. 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani nie je obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 13. Predmet zákazky je rozdelený na päť častí. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, dve, tri, štyri alebo na všetky časti. 14.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 11 Zákona o VO.