Vyhlásené obstarávanie

Zber a likvidácia odpadov v meste Jelšava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Jelšava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
169 578,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90510000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zber, preprava a likvidácia komunálneho odpadu.. Rozsah činnosti: V 7 a 14 dňových pravidelných intervaloch - zber tuhého komunálneho odpadu, objemového odpadu, drobného stavebného odpadu a BRO od pôvodcov odpadu (z domácností a firiem na území obce) v mieste jeho vzniku, zhromažďovaného v nádobách a objeme v 110 l, 120 l a 1100 l kontajneroch a VOK, zabezpečenie údržby a čistoty stanovíšť počas manipulácie s nádobami, dočisťovanie stanovíšť. Zber jedlých olejov a tukov, nebezpečného odpadu a elektroodpadu Preprava odpadu na miesto jeho zhodnocovania, alebo zneškodňovania Zneškodnenie komunálneho odpadu neohrozujúcim zdravie ľudí a nepoškodzujúcim životné prostredie nad mieru stanovenú zákonom (spaľovanie, skládkovanie, ...) Prenájom 18 ks 120 l nádob a 55 ks 1100 l nádob Dočistenie stanovíšť a komunikácií Vypracovanie evidencie o odpadoch V prípade, ak v súťažných podkladoch bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 2. V prípade, ak v Súťažných podkladoch alebo Oznámení bude uvedený odkaz na konkrétne výrobky alebo výrobcov, môže uchádzač použiť ekvivalentné výrobky, ktoré majú rovnaké alebo lepšie technické parametre ako je požadované. 3. V súlade s výkladovým stanoviskom UVO č.4/2018 o elektronickej komunikácii a výmene informácií komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa bude uskutočňovať formou elektronickej komunikácie v systéme IS EVO ver.18.0. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, ysvetľovanie predložených ponúk, oznámenie o otváraní ponúk ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Pravidlá pre doručovanie pri elektronickej komunikácii v systéme EVO sa považuje elektronická správa / informácia /oznámenie /písomnosť / žiadosť o vysvetlenie (ďalej len informácia) za doručenú v okamihu jej odoslania verejným obstarávateľom v systéme EVO. Odoslaním dochádza automaticky k doručeniu informácie záujemcovi / uchádzačovi na používateľské konto, ktoré si zriadil pre túto konkrétnu zákazku. Doručenie informácie systém EVO vykonáva automaticky v danom okamihu odoslania, pričom systém EVO automaticky zasiela / generuje príjemcovi notifikačný e-mail o doručení informácie, čo je zaznamenané aj v auditnom zázname systému EVO. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a predmetnej zákazky môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systému IS EVO ver.18.0 v súlade s funkcionalitou systému. 4. Poskytovanie vysvetlení a ďalších informácií (ďalej len informácie) bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile.