Vyhlásené obstarávanie

„Riešenie protipožiarnej ochrany – evakuačné výťahy“ (Centrum sociálnych služieb Chmelinec, Púchov)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Trenčiansky samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 956 251,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
18. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
18. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Obsahom riešenia je rekonštrukcia objektu vyplývajúca primárne z požiadaviek na požiarnu bezpečnosť stavby ktorá v súčasnom stave nevyhovuje platnej legislatíve. Hlavným cieľom je zosúladenie konštrukčných požiadaviek na novú platnú legislatívu PBS, pričom vychádzame s technických možností stávajúceho objektu. Na základe tejto skutočnosti je okrem stavebných úprav interiéru potreba vybudovania požiarneho evakuačného schodiska na štítovej južnej stene objektu, kde schodisko bude spĺňať parametre pre presun ležiacich imobilných klientov s vyústením schodiska priamo na voľný rozptylový terén. Predmet zákazky je detailne popísaný v Prílohe č. E.1, E.2 a E.3. Rozsah zákazky je definovaný projektovou dokumentáciou a predmetom zmluvy uvedeným v návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov.. Obsahom projektového riešenia je rekonštrukcia objektu vyplývajúca primárne z požiadaviek na požiarnu bezpečnosť stavby ktorá v súčasnom stave nevyhovuje platnej legislatíve. Hlavným cieľom je zosúladenie konštrukčných požiadaviek na novú platnú legislatívu PBS, pričom vychádzame s technických možností stávajúceho objektu. Na základe tejto skutočnosti je okrem stavebných úprav interiéru potreba vybudovania požiarneho evakuačného schodiska na štítovej južnej stene objektu, kde schodisko bude spĺňať parametre pre presun ležiacich imobilných klientov s vyústením schodiska priamo na voľný rozptylový terén. Predmet zákazky je detailne popísaný v Prílohe č. E.1, E.2 a E.3. Rozsah zákazky je definovaný projektovou dokumentáciou a predmetom zmluvy uvedeným v návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 3. Zhotoviteľ a jeho subdodávatelia sú povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy. 4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu bude akceptovaný aj český jazyk. Verejný obstarávateľ stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronickej platformy (IS EVO) cez webové sídlo https://www.uvo.gov.sk/. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nedostatočného finančného krytia. 7. V prípade požiadavky záujemcu o obhliadku miesta realizácie požadovaného predmetu zákazky záujemca môže dohodnúť termín obhliadky s využitím komunikačného systému EVO. 8. Elektronická fakturácia bude pripustená v súlade so Zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. 9. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 10. Projektová dokumentácia je autorským dielom a sú v nej použité konkrétne materiály a technológie. Verejný obstarávateľ nezasahuje do autorského diela spôsobom, ktorý by znehodnotil predloženú projektovú dokumentáciu. Z toho dôvodu platí, že uchádzač môže použiť ekvivalentné riešenie. Technológie odvolávajúce sa na konkrétneho dodávateľa, výrobcu je možné nahradiť ekvivalentnými technológiami spôsobom, ktorý zabezpečia naplnenie cieľov projektu. Vzhľadom na uvedené skutočnosti verejný obstarávateľ určil min. dvojnásobnú lehotu na prípravu ponuky, aby si mohli hospodárske subjekty uchádzajúce o zákazku, zabezpečiť potrebné podklady pre prípravu ponuky od dodávateľov iných značiek ako predpokladá projekt.