Vyhlásené obstarávanie

Kioskové transformačné stanice VN/NN s vonkajším ovládaním a spínacie stanice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenská energetika - Distribúcia, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 383 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31213000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Dátum vyhlásenia:
21. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
24. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky kioskových transformačných staníc VN/NN s vonkajším ovládaním a spínacích staníc.. Uchádzač zabezpečí dodávku kioskových transformačných staníc VN/NN s vonkajším ovládaním a spínacích staníc na miesto určenia obstarávateľom. Kiosková transformačná stanica bude vybavená DTR VN/NN, VN a NN rozvádzačom. DTR VN/NN a VN rozvádzač nie sú predmetom obstarávania. Spínacia stanica bude vybavená VN rozvádzačom. VN rozvádzač nie je predmetom obstarávania. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Žiadosť o účasť definuje § 2 ods. 5 písm. j) ZVO. V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. 2. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v zmysle ustanovení § 20 ods. 20 ZVO. 3. Záujemcovia môžu písomne požiadať obstarávateľa o vysvetlenie podmienok účasti. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok účasti sa považuje požiadavka doručená v slovenskom alebo českom jazyku a to tak, aby obstarávateľ stihol poskytnúť vysvetlenie požiadaviek najneskôr v lehote 6 dní pred uplynutím lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 4. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie konečných ponúk. 5. Na predmet zákazky bude uzatvorená zmluva s predpokladaným počtom - dvoma uchádzačmi s najnižšou cenou. Požiadavka dvoch účastníkov zmluvy vyplýva z potreby zabezpečenia dodávky tovaru a teda zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od predmetnej objednávky a objednať tovar od uchádzača na druhom mieste v poradí, ak uchádzač na prvom mieste v poradí: - nebude schopný dodať, resp. nedodá objednaný tovar v stanovenom termíne a/alebo množstve alebo - nepotvrdí (neakceptuje) objednávku obstarávateľa ani na základe písomnej výzvy obstarávateľa a poskytnutí dodatočnej lehoty na jej akceptovanie - neabsolvuje úspešne výberové skúšky tovaru v zmysle prislušných noriem za účelom preverenia, či tovar spĺňa požiadavky vyžadované v technickom štandarde deklarované dodávateľom. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu aj s menej ako dvomi uchádzačmi, v prípade ak nebude podaný dostatočný počet ponúk, alebo ak v zmysle konečného vyhodnotenia ponúk zostanú menej ako dvaja úspešní uchádzači. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7. Komunikácia a výmena informácií s uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému ERANET dostupnom na https://ssd.eranet.sk Podmienky uskutočňovania elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.